خبرگزاری کار ایران

استقلال مواظب جدایی ستاره‌هایش باشد

تیموریان: آنهایی هم که انتقاد می کردند از قهرمانی خوشحال هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۳۰۲

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال نسبت به قهرمانی این باشگاه واکنش نشان داد.

آندرانیک تیموریان پیشکسوت استقلال در گفت و گو با ایلنا  در خصوص قهرمانی آبی پوشان در لیگ بیست و یکم اظهار داشت: حسی جز خوشحالی نیست. فکر می‌کنم بعد از قهرمانی همه استقلالی‌ها خوشحال بودند. حتی آنهایی که انتقاد می‌کردند هم از این پیروزی احساس خوبی داشتند. حقیقت این است که در سال‌های اخیر هواداران، بازیکنان، مربیان، مدیران و پیشکسوتان استقلال خیلی تحت فشار بودند، چون به جز یک جام حذفی که در زمان مربیگری وینفرد شفر به دست آمد، استقلال صاحب جامی نشد. این موفقیت می‌تواند نقطه آغاز تصاحب جام‌های بیشتر باشد چون الان مجموعه استقلال باروحیه‌تر از سال‌های قبل شده و دیگر فشار هشت فصل ناکامی روی دوش این باشگاه و عواملش سنگینی نمی‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال به دلیل ضعف سپاهان و پرسپولیس، رقیب جدی در مسیر کسب قهرمانی نداشت، عنوان کرد:  تا نمی‌دانم چرا برخی چنین حرف‌هایی را می‌زنند. پرسپولیس قبل از باخت به سپاهان خودش را همچنان مدعی قهرمانی می‌دانست و امیدوار بود اما با شکست مقابل سپاهان و برد بزرگی که استقلال در اهواز به دست آورد، از قهرمانی محروم شد. این حرف‌ها به نظر من هیچ پایه و اساس درستی ندارد و باید واقع‌بینانه به قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم نگاه کرد. به نظر من استقلال در بهترین فصل فنی پرسپولیس و سپاهان که دو مدعی جدی قهرمانی بودند توانست با اقتدار جام لیگ برتر را صاحب شود. نه پرسپولیس ضعیف بود و نه سپاهان. این دو تیم در اوج بودند اما رقابت را به استقلال باختند. این حرف‌ها کار بزرگی که استقلال در لیگ بیست و یکم انجام داد را کوچک نمی‌کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، پیرامون جدایی احتمالی آبی پوشان بعد از پایان فصل بیست و یکم، تصریح کرد:  طبیعی است. هواداران انتظار دارند ستاره‌ها حفظ شوند تا علاوه بر تکرار قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا هم موفقیت‌هایی به دست آید. البته من شنیدم شاید لیگ قهرمانان آسیا در سال‌های بعد در تاریخ جدیدی برگزار شود اما هرچه باشد ما اگر بتوانیم شاکله این تیم خوب را حفظ کنیم بدون شک می‌توانیم در آسیا هم صاحب جام شویم. یک بار با استقلال تا چهار تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رفتیم.

وی ادامه داد: البته آن سال تیم‌های شرق آسیا از مرحله نیمه‌نهایی به تیم‌های غرب می‌خوردند و کار دشوارتر از حالا بود که فقط در فینال شرق و غرب به هم می‌خورند. حسرت قهرمان نشدن با استقلال در آن فصل همیشه در دل من بود. ما آن فصل به تیم بسیار پرستاره اف سی سئول خوردیم که بازیکنان گران‌قیمتی داشت. اما حق‌مان بود به فینال برسیم. امیدوارم مجموعه فعلی طلسم‌شکنی کرده و یک ستاره آسیایی دیگر به کارنامه استقلال اضافه کند. منتظر قهرمانی استقلال با همین مجموعه در لیگ قهرمانان آسیا هستم.

تیموریان در رابطه با ساختار مالی استقلال، گفت: تیمی که می‌خواهد قهرمان آسیا شود باید تدارکات خوبی داشته باشد. آقای آجورلو باید ساختار مالی منظمی در این باشگاه ایجاد کند و از حمایت دریغ نکند تا این مهم محقق شود. امیدوارم به این دستاورد بزرگ برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز