خبرگزاری کار ایران

شفاف‌سازی تن هاگ درمورد آینده رونالدو، مگوایر و فن دبیک

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۶۰۶

تن هاگ در اولین کنفرانس مطبوعاتی منچستریونایتد به سوال درباره آینده رونالدو پاسخ صریح داد.

به گزارش ایلنا، اریک تن هاگ پاسخی صریح به شایعات در مورد آینده کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد داده و به نظر می رسد سرمربی جدید شیاطین سرخ به هری مگوایر ایمان آورده و در عین حال به دونی فن دبیک کمک می کند.

سرمربی سابق آژاکس پس از یک فصل ناامیدکننده برای غول های لیگ برتر، هدایت شیاطین سرخ را در دست گرفت و از دستیابی به قهرمانی لیگ و پایان لیگ قهرمانان اروپا محروم شد.

این موضوع سوالاتی را در مورد آینده چند نفر از اعضای کلیدی تیم از جمله رونالدو برانگیخته است.

اریک تن هاگ در پاسخ به این سوال که آیا مهاجم پرتغالی می تواند در ترکیب متمایز خود بازی کند، گفت: "بله." وقتی از تن هاگ پرسیده شد که انتظار داشت رونالدو چه چیزی برای تیمش به دست بیاورد، گفت: "گل".

او در مورد مگوایر گفت: "او [این فصل] کار بزرگی انجام داد. او بازیکن بزرگی است، او با کمک خود به یونایتد دستاوردهای زیادی کسب کرده است."

تن هاگ همچنین در مورد فن دبیک که قبلا زیر نظر این سرمربی در کشور مادری این دو بازی می کرد، افزود: "ما تیم فوق العاده ای در آژاکس داشتیم. من رابطه خوبی با او دارم و مشتاقانه منتظر دیدار دوباره او در زمین هستم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز