خبرگزاری کار ایران

رسمی: تمدید قرارداد نویر با بایرن مونیخ تا 2024

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۴۰۴

باشگاه بایرن مونیخ تمدید قرارداد مانوئل نویر تا سال 2024 را تایید کرد.

به گزارش ایلنا، اف سی بایرن قرارداد مانوئل نویر را یک سال دیگر تا 30 ژوئن 2024 تمدید کرد. شماره یک آلمان در سال 2011 از شالکه به مونیخ رفت. این بازیکن 36 ساله از سال 2017 کاپیتان بایرن مونیخ بوده است.

اولیور کان، مدیرعامل باشگاه بایرن مونیخ گفت: "مانوئل نویر بهترین دروازه بان جهان است و سال هاست که استانداردهای جهانی را تعیین می کند. این یک موفقیت بزرگ است که برای مدت طولانی به طور مداوم در کلاس جهانی قرار بگیریم. ما بسیار خوشحالیم که قرارداد او را تمدید کردیم. مانوئل یک شخصیت تعیین کننده در تاریخ اف سی بایرن است."

حسن صالح حمیدزیچ، عضو هیئت مدیره باشگاه بایرن همچنین گفت: بسیار خوشحالیم که مانوئل نویر قرارداد خود را تا سال 2024 تمدید کرد. مانوئل از سال 2011 در بایرن حضور دارد، کاپیتان ماست، سال ها بهترین دروازه بان جهان بوده و البته یکی از بازیکنان کلیدی ماست. می‌خواهیم در سال‌های آینده در همه مسابقات موفق باشیم. مانوئل حمایت بزرگی برای ما در داخل و خارج از زمین است. او همچنان نقش مهمی در رسیدن به اهدافمان ایفا خواهد کرد."

مانوئل نویر همچنین درمورد تمدید قراردادش اظهار داشت: "خیلی خوشحالم که سفر من در اف سی بایرن ادامه دارد. ما دوباره تیم بسیار خوبی خواهیم داشت که با آن می توانیم برای هر عنوانی بازی کنیم. به عنوان یک دروازه بان، کاپیتان و رهبر، می خواهم پشتیبان و یک عامل کلیدی در اهداف بزرگ ما باشم. ما می خواهیم رکورد قهرمانی خود را افزایش دهیم و دوباره برای جام حذفی و لیگ قهرمانان رقابت کنیم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز