خبرگزاری کار ایران

رحیم زاده: هندبال نیاز به سرمایه گذاری بیشتری دارد/ درگیری؟ تماشاگران ما شناخته شده هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۲۸۲

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: تماشاگران ما شناخته شده هستند و به خاطر قهرمانی تیم ما دلیلی هم برای ایجاد درگیری نداشتند. خوشبختانه این درگیری با دخالت نیروهای انتظامی به پایان رسید.

مجید رحیم زاده در گفتگو با ایلنا، پیرامون قهرمانی تیم هندبال سپاهان در لیگ برتر کشور، اظهار داشت: سطح لیگ امسال خیلی خوب و بیشتر تیم‌ها تدارکات خوبی برای این موضوع داشتند. این لیگ تحت تاثیر عدم رفع کامل کرونا بود. خدراشاکریم که توانستیم نتیجه دلخواه خودمان را کسب کنیم.

وی افزود: تیم شهید شاملی زیر نظر ارتش فعالیت می کند که در فینال از ما شکست خورد. این تیم از بازیکنان سرباز هم بهره می‌گیرد. در این تیم سرمایه گذاری خوبی انجام شده است.

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: این رشته مادر رشته‌های توپی است. کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی سرمایه گذاری خوبی در این رشته داشته اند.  اما متاسفانه در کشور ما بهای خوبی به این رشته داده نمی شود. در همین شرایط لیگ ما امسال طولانی شد و 10 ماه طول کشید.  بازیکنان ما 2 ما هم زودتر شروع کردند. واقعاً با مبالغ دستمزدی که به بازیکنان داده می شود، نمی توان انتظار داشت فقط به این شغل فکر کنند و سراغ شغل دوم می روند. 

رحیم زاده ادامه داد: وقتی بازیکن با تمام تمرکز روی تمرینات حاضر نشود، اثرش را نشان خواهد داد. در نهایت خروجی تیم‌های لیگ برتری هندبال، تیم ملی است. بنابراین اینجور مسائل در تیم ملی خودش را نشان خواهد داد.

وی درباره بودجه و نتایج هندبال گفت: هندبال در بخش های مختلف آقایان و بانوان، توانسته به مسابقات جهانی صعود کند.  با توجه به بودجه ای که صرف شده، نتایج خوب بوده است. 

سرمربی تیم هندبال سپاهان در پاسخ به این سوال که باتوجه به امکانات سرمربی خارجی بیشتر می تواند به تیم ملی کمک کند یا داخلی، تصریح کرد:  مربیان داخلی در همه رشته‌ها هدایت تیم‌های ملی را به عهده داشته باشند. با این حال هیئت رئیسه و مسئولان فدراسیون‌ها در این زمینه تصمیم گیر هستند. درباره اینکه امکانات باشد مربیان خارجی و بزرگ بهتر نتیجه می گیرند. در کل اگر می خواهیم مربی خارجی استفاده کنیم باید در کنار آنها از مربیان جوان داخلی هم استفاده کنیم تا انتقال علم صورت بگیرد. بعد همان مربیان را به عنوان سرمربیان لیگ برتری انتخاب کنیم. کاری که کشورهای عربی انجام می‌دهند.

وی افزود: برای مثال کشورهای عربی از کشورهای مصر، تونس و عربی زبان که هم از نظر فرهنگی و هم از نظر ورزشی قوی تر هستند بهره می‌گیرند. روی بازیکنان معروف که در  اواخر دوران بازیگری قرار دارند، سرمایه گذاری می کنند و در کنار مربی از آنها بهره می گیرند.

رحیم زاده درباره درگیری هواداران در حاشیه دیدار فینال، عنوان کرد: بعد از قهرمانی مشغول مصاحبه با خبرنگاران بودم که پشت سرم صداهایی شنیده شد. بنابراین کامل خبر ندارم چه شد. اما می‌دانم درگیری بین علاقه‌مندان دو تیم بود. تماشاچیان ما شناخته شده هستند و به خاطر قهرمانی تیم ما دلیلی هم برای ایجاد درگیری نداشتند . خوشبختانه این درگیری با دخالت نیروهای انتظامی به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز