خبرگزاری کار ایران

​عجیب‌ترین نتایج در لیگ برتر: پیکان در همکاری با حسینی تجدید نظر می‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۲۶۲

پیکان تهران در مسابقه خانگی برابر فولاد خوزستان سه امتیاز دیگر را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، از سری رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال تیم پیکان در ورزشگاه دستگردی تهران میزبان فولاد خوزستان بود وبا نتیجه دو بر یک شکست خورد؛ تیم مجتبی حسینی این بار در کسب تساوی هم ناکام بود!

پیکان که هفته گذشته برتری یک بر صفر را با تساوی در لحظات آخر تعویض کرد، این هفته مقابل فولاد به کسب تساوی امیدوار بود که گل دقیقه ۷+۹۰ ساسان حسینی، سه امتیاز را به حساب فولاد واریز کرد. پیکان در این بازی در دقیقه ۷۶ با ضربه سر میلاد بدرقه گل دقیقه ۴۶ پاتوسی را برای کسب تساوی ثبت کرده بود اما یک مرتبه دیگر لحظات پایانی نتیجه بازی پیکان را تغییر داد.

تا پایان مسابقه هفته بیست و هشتم لیگ برتر پیکان با ۷ پیروزی، ۱۳ تساوی و ۸ شکست ۳۴ امتیاز کسب کرده که با توجه به تفاضل گل بیشتر نسبت به هوادار در رده دهم ایستاده است. پیکان پس از نساجی و آلومینیوم (۱۴) رکورددار تساوی در فصل جاری لیگ برتر است.

تیمی که در نیم فصل اول بین پنج تیم برتر لیگ جای داشت از دی ماه گذشته تا به امروز تنها یک پیروزی داشته است؛ یک آمار باورنکردنی که در لیگ برتر کم سابقه بوده است. بر همین اساس شاگردان مجتبی حسینی در سال ۱۴۰۱ هیچ برتری کسب نکرده ‌اند.

مجتبی حسینی در حالی پیکان را به رده نهم جدول رسانده که پس از برتری ۲ بر یک مقابل تیم سپاهان در ۱۷ بازی گذشته طعم پیروزی را نچشیده است؛ آماری که او را جلسه هیات مدیره باشگاه نزدیک کرد. 

سرمربی پیکان که بازی با آلومینیوم اراک (خارج از خانه) و مس رفسنجان (خانگی) را پیش رو دارد اکنون وضعیت سختی را تجربه می‌کند. او در نشست خبری پس از بازی اشاره کرد که رقم خوردن نتایج در لحظات پایانی به نوعی هزینه جوانگرایی است: «نیروهای حریف نسبت به ما پررنگ‌تر بودند؛ ما مجبوریم هزینه سازندگی خودمان را بدهیم و البته که ناامید نیستیم. ما کارمان را انجام می‌دهیم و به بازیکنان خود ایمان داریم. انشالله در دو بازی باقی‌مانده بتوانیم شرایط را برگردانیم.»

بر اساس آمار سایت معتبر football-observatory سوییس پیکان در بین تیم‌های حاضر در ۱۰ لیگ معتبر قاره آسیا شامل استرالیا، چین، ایران، لیگ یک و دوی ژاپن، کره جنوبی، عربستان، قطر، تایلند و امارات دارای جوان ترین ترکیب ۱۱ نفره شده بود. تیم جوان حسینی می‌توانند روی آینده این سرمربی اثر بگذارند.

مسابقات دو هفته پیش رو مشخص خواهد کرد که حسینی روی نیمکت پیکان در فصل آینده حضور خواهد داشت یا خیر. پیکان فصل پیش در رتبه هفتم جدول رده بندی با کسب ۹ پیروزی، ۱۳ تساوی و ۸ شکست ۴۰ امتیاز به دست آورده بود و بازی برابر آلومینیوم و مس می‌تواند حسینی را به این آمار نزدیک کند یا اینکه عدم پیروزی در مسابقات پیش رو باشگاه پیکان را در ادامه همکاری با او دچار تردید کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز