خبرگزاری کار ایران

مجیدی به تیم امید گلر نداد/ دست رد به توافق با مهدوی کیا

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۲۳۷

سرمربی تیم استقلال با وجود اعلام قبلی دروازه‌بانش را در اختیار تیم ملی امید قرار نداد.

به گزارش ایلنا، روز سه شنبه 27 اردیبهشت 1401، لیست نهایی تیم ملی زیر 23 سال ایران جهت حضور در اردوی عراق و شرکت در رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در ازبکستان اعلام شد. مهدوی کیا 24 بازیکن را به اردوی تیم امید فراخواند.

با این حال 3 باشگاه استقلال، پیکان و ذوب آهن قصد نداشتند بازیکنان جوان خود را در دو هفته پایانی راهی اردوی تیم ملی امید کنند.  تا اینکه مسئولان تیم امید با این 3 باشگاه ارتباط برقرار کردند. طبق اعلام فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از بازی آلومینیوم مهدی مهدوی کیا شخصاً با سرمربی استقلال تماس گرفت. مجیدی در این رابطه گفت که بازیکنانش را به اردوی تیم امید خواهد فرستاد و بعد از مذاکره مشکلی وجود ندارد.

با این حال بررسی‌ها حاکی از آن است که علیرضا رضایی گلر دوم استقلال که مهدوی کیا او را به  عنوان سنگربان اول تیم ملی انتخاب کرده بود، در این اردوی بغداد حضور نخواهد داشت. این عدم همکاری کادرفنی استقلال،‌آن هم در حالی که خیالش از بابت قهرمانی راحت است مسئولان و کادرفنی تیم ملی امید را رنجاند. با این اوصاف بعید نیست که مهدوی کیا گلایه کند. 

این در حالی است که کاروان تیم امید ساعت 21 امشب ایران را به مقصد شهر بغداد عراق ترک خواهد کرد. پیش از این قرار بود که سینا سعیدی فر دروازه‌بان سوم استقلال مستقیماً به اردوی تاجیکستان برود و بنابراین او می توانست در استقلال دروازه‌بان ذخیره باشد. دیگر کادر فنی استقلال بهانه‌ای نداشت که دروازه‌بان ذخیره در این مسابقه ندارد.

فرهاد مجیدی سابقه هدایت تیم ملی امید را در کارنامه دارد و او با این شرایط آشنا است. سرمربی سابق تیم ملی امید، در دوران کاری‌اش یکی از منتقدین عدم همکاری تیم‌های لیگ به امید بود.

با توجه به وضعیت پیش آمده احتمالاً رضا کاخساز از پیکان و پارسا جعفری گلر ذوب آهن به تیم ملی امید دعوت خواهند شد و در اردوی بغداد حضور خواهند داشت. 

 طبق آخرین هماهنگی هایی که فدراسیون فوتبال ایران با فدراسیون فوتبال عراق انجام داده، یکم خرداد، کاروان تیم ملی زیر 23 سال به منظور برگزاری یک اردوی تدارکاتی یک هفته ای به بغداد خواهد رفت و پس از انجام دو بازی دوستانه( فعلا سوم و ششم خرداد زمان دو بازی دوستانه اعلام شده است) با تیم ملی زیر 23 سال عراق، هفتم خرداد بغداد را به مقصد تاشکند ازبکستان ترک خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز