خبرگزاری کار ایران

والیبال باشگاه های آسیا؛ شهداب روی سکوی سوم ایستاد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۰۹۸

تیم مقاومت شهداب یزد در نخستین حضور خود در رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا موفق به کسب مقام سومی و مدال برنز این مسابقات شدند.

به گزارش ایلنا، دیدار رده‌بندی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2022 عصر امروز (جمعه 30 اردیبهشت) در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شد.

تیم‌های مقاومت شهداب یزد و تاراز قزاقستان در این مسابقه برای کسب مقام سومی به مصاف یکدیگر رفتند و تیم شهداب با شکست سه بر صفر حریف به مقام سومی دست یافت.

شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در سه ست متوالی این مسابقه با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 15 و 25 بر 22 تاراز قزاقستان را از پیش رو برداشتند تا در نخستین حضور آسیایی به مقام سومی اکتفا کنند.

تیم مقاومت شهداب یزد این دیدار را با ترکیب شهروز همایونفرمنش، رضا عابدینی، امین اسماعیل‌نژاد، ژاورونوک دونوان، روبرتلندی سیمون و مهدی مهدوی شروع کرد.

شهدابی‌ها در مسیر کسب این عنوان، شش مسابقه برگزار کردند که پنج برد (اربیل، الریان، تاراز (دوبار) و گاز جنوبی) و تنها یک شکست (سانتوری ژاپن) نتیجه این دیدارها بود.

نماینده قزاقستان نیز با پذیرش شکست برابر شهداب، و در مجموع با سه برد و سه شکست در جایگاه چهارم مسابقات قرار گرفتند.

ساوا تاتسوهیرو از ژاپن و تانپتپول سوکسود از تایلند قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

روبرتلندی سیمون با کسب 18 پوئن عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد و در تیم تاراز نیز انولبک کانیبک اولو (کاپیتان) با 10 امتیاز، بهترین بازیکن شد. امین اسماعیل‌نژاد نیز با کسب 14 امتیاز دومین بازیکن برتر میدان و تیم شهداب بود.

در آخرین دیدار جام بیست‌ودوم باشگاه‌های مردان آسیا دو تیم پیکان تهران برای کسب مقام قهرمانی به مصاف سانتوری ژاپن می‌رود. پیکان در صورت شکست حریف ژاپنی، به هشتمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست می‌یابد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز