خبرگزاری کار ایران

دفاع دروازه‌بان ویتوریا گیمارش از پنالتی‌هایی که طارمی گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۸۲۱

دروازه‌بان تیم ششم لیگ برتر پرتغال از مهاجم ایرانی پورتو دفاع کرد.

به گزارش ایلنا، هواداران تیم‌های رقیب پورتو از ابتدای فصل 22-2021، به خاطر پنالتی‌های اعلام شده روی مهدی طارمی هجمه‌های سنگینی روی مهاجم تیم پورتو وارد می‌کردند.

طارمی در دیدار با ویتوریا گیمارش در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر پرتغال، موفق شد دو پنالتی برای پورتو به دست بیاورد که یکی از آنها تبدیل به گل شد. با این وجود، برونو وارلا دروازه‌بان تیم گیمارش به دفاع از مهاجم تیم ملی کشورمان پرداخت.

وارلا در گفت‌وگو با کانال 11 پرتغال، درباره پنالتی اول پورتو اظهار داشت: من دیدارها را همیشه پس از رسیدن به خانه تحلیل می‌کنم. صحنه‌های بازی با پورتو را همان روز با مربی دروازه‌بانان بررسی کردم؛ به امید اینکه توپ را طارمی کنترل نکرده باشد. او اما قبل از رسیدن من به توپ، آن را کنترل کرد. من زمان بازگشت به دروازه را داشتم، اما این کار را نکردم و بین جلو آمدن و بازگشتن مردد ماندم. در این شرایط تصمیم گرفتم جلو بیایم که پشیمان شدم و خطا کردم.

سنگربان ویتوریا گیمارش در مورد خطایی که در نیمه دوم روی طارمی در محوطه جریمه تیمش مرتکب شد، گفت: اگر مهاجم ما اینگونه سرنگون می شد، به نظرم برای ما هم باید پنالتی اعلام می‌کردند. من این خطا را قبول دارم و به نظرم طارمی کارش را بسیار خوب انجام داد. نباید ریاکارانه صحبت کنیم. بازی‌های زیادی را از طارمی دیده بودم،‌ اما در طول مسابقه تصمیمات دیگری گرفته می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز