خبرگزاری کار ایران

اسماعیلی: از الهامی چیزهای زیادی را یاد گرفته ام

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۶۲۲

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: معنی سرمربی موقت را نمی‌دانم و تا پایان فصل سرمربی هستم و تا هر زمان باشگاه تصمیم بگیرد در نساجی می‌مانم.

به گزارش ایلنا، اسماعیل اسماعیلی پس از برتری دو بر یک نساجی مقابل هوادار در نشست خبری اظهار داشت: با توجه به اتفاقات پیش آمده ضمن تشکر از همه بچه ها باید این برد شیرین را به شخص اول باشگاه یعنی رضا حدادیان تقدیم کنم که در این شرایط بد اقتصادی به مردم مازندران خدمت کرد‌.

وی ادامه داد: اسدیان دو سال است در نساجی تیم‌داری می‌کند اما با وجود تمام زحماتش مقداری مورد بی‌مهری قرار گرفت. این برد را از طرف خودم به همه بچه‌ها به او تقدیم می‌کنم و امیدوارم از ما بپذیرد.  در این اوضاع و احوال دلش شکست قطعاً خیلی از مسائلی که در نساجی رقم خورد ناخواسته بود و بر هم زدن برخی مسائل از سوی دوستان ورزشی ما سبب این موارد شد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی تصریح کرد: ضمن تشکر از حدادیان باید بگویم مردم خوب قائمشهر همیشه یار و یاور نساجی بوده‌اند. امروز هم با وجود تمام مشکلات گروهی به تهران آمدند اما پشت در ورزشگاه ماندند و نتوانستند وارد استادیوم شود. در کنار همه مسائل باید از ساکت الهامی عزیز هم برای زحماتی که در نساجی کشید تشکر کنم او بازیکنان را جمع کرد و این برد را به الهامی هم تقدیم می‌کنم. امیدوارم او موفق باشد. 

اسماعیلی در خصوص برد دقیقه آخری نساجی برابر هوادار گفت: واقعیت قضیه این است که با وجود اینکه می‌دانستیم هوادار در نیم فصل دوم تیم پرصلابت و سخت‌کوشی نشان داده اما برای بازی با این تیم برنامه داشتیم. تعویض‌های من هم بیانگر همین موضوع است. بین دو نیمه بدون در نظر گرفتن برخی مسائل تقسیم انرژی کردیم تا با دوندگی بی‌حدوحصر بازیکنان هوادار مبارزه کنیم. می‌دانستیم با توجه به تعویض‌های‌مان در لحظات آخر می‌توانیم خطرساز باشیم. با متین کریم‌زاده قبل از تعویض صحبت کردم او هفته قبل سمت چپ بازی می‌کرد اما امروز وینگر راست بازی کرد. اتفاقات بازی پیش‌بینی شده بود و بازیکنان‌مان نسبت به این مسائل توجیه شده بودند.

وی در مورد اعملکرد متفاوت نساجی در نیمه اول و دوم بازی توضیح داد: واقعاً این بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول بسیار بد بازی کردیم زیرا هوادار پرس شدیدی می‌کرد. بازیکنان هوادار با فشار آوردن ابتکار عمل را از نساجی گرفته بودند. هافبک‌های ما جزو بهترین‌های ایران هستند و این موضوع را در طول فصل نشان داده‌اند. اما امروز هوادار به ویژه در نیمه اول قدرت بازی‌سازی را از ما گرفت در نیمه دوم و زمان استراحت بچه‌ها تغییراتی دادیم و این نیمه برای ما شد. می‌توانستیم گل‌های دیگری هم بزنیم که این اتفاق نیفتاد. به هر حال خوشحالم که برنده این بازی شدیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در پاسخ به این سؤال که ظاهراً قرار است تا پایان فصل به صورت موقت در این تیم فعالیت کند و در این شرایط از ساکت الهامی هم کمک گرفته است، اظهار داشت: نمی‌دانم سرمربی موقت به چه معنی است تا پایان فصل سرمربی هستم تا هر زمان باشگاه تصمیم بگیرد در نساجی می‌مانم. در این یک سال و نیم هم از ساکت الهامی چیزهای زیادی یاد گرفتم و تفکراتش روی من تأثیر داشت اما در این دو بازی تغییر سیستم دادم و از بازیکنانم به شکل دیگری استفاده کردم. قابلیت بازیکنان ما در این وضعیت بهتر بود. ساکت الهامی عزیز ما بود اما با صلاحدید باشگاه و جریاناتی که پیش آمد از نساجی جدا شد. بازیکنان هم در این مدت از لحاظ روحی و روانی تحت فشار بودند. برگشت نساجی در دو بازی سخت کار سختی بود که با مدیریت و درایت بازیکنان بزرگتر تیم رقم خورد.

وی اضافه کرد: من هیچ‌وقت نمی‌توانم جلوی ساکت الهامی باشم و حتماً با او ارتباط دارم. وقتی یکسال و نیم کنار هم بوده‌ایم در کارهای فنی از تفکراتش استفاده کردم مدتی هم به عنوان سرپرست نساجی عمل کرده‌ام کاملاً روی امور احاطه داشته‌ام. از تفکرات الهامی بهره گرفتم و شناخت کاملی از وی داشتم. اکنون هم با بهره گرفتن از همکاران خوبم و بازیکنان بزرگی مثل مسعود شجاعی کار را جلو می‌بریم به شخصه برای من کار کردن با بازیکنان بزرگی مثل علیرضا حقیقی، شجاعی، حامد شیری، ایوب کلانتری و کریم اسلامی باعث افتخار است که شاید این موضوع نصیب هر کسی نشود. شانس من بود که در مقطعی کنار آنها باشم و قطعاً از این نفرات کمک خواهم گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز