خبرگزاری کار ایران

الهویی: قهرمانی مبارکتان باشد ولی یادتان نرود با تیم ما چه کردید

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۶۲۰

مربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: اجازه دهیم هواداران استقلال از این قهرمانی لذت ببرند.

به گزارش ایلنا، سعید الهویی امروز در نشست خبری پیش از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان با تبریک قهرمانی تیم استقلال به هواداران و مجموعه باشگاه اظهار داشت: خواهش دارم دوستان اجازه بدهند هواداران استقلال از این قهرمانی لذت ببرند و کامشان را با حرف‌ها و حواشی که ایجاد می‌کنیم تلخ نکنیم و اجازه بدهیم فوتبال از مسیر درست و صحیح خود پیش ببرد و هواداران از فوتبال و قهرمانی خود لذت ببرند.

وی افزود: طوری صحبت نکنیم که جای ظالم و مظلوم عوض شده، انگار تیم گل‌گهر سیرجان رفته هفت امتیاز از باشگاه استقلال تهران کم کرده و بعد هم 15 امتیاز به این تیم از لحاظ روحی و روانی لطمه زده است. ما معذرت‌خواهی می‌کنیم از این تریبون بابت هفت امتیازی که از شما کسر شده آن چیزی که من در حوزه آکادمیک از مربیگری آموختم کار کردن و تمرکز کردن روی تیم خودی و کار فنی کردن است، این که بخواهیم به هر بهانه‌ای اسم‌های دیگر بیاوریم و حرف‌های دیگر بزنیم فضای خوبی نیست و اجازه دهیم هواداران استقلال از این قهرمانی لذت ببرند.

مربی تیم گل‌گهر سیرجان ادامه داد: تبریک می‌گوییم به باشگاه استقلال ولی یادتان نرود با باشگاه گل‌گهر چه کار کردید، ما هفت امتیاز و بعد هم 15 امتیاز و حالا اگر یک بازی قانون اجرا شده ما معذرت می‌خواهیم دو بازیکن استقلال به دلیل نداشتن مجوز سازمان لیگ جلوشان را گرفته ما معذرت‌خواهی می‌کنیم ولی باشگاه نساجی بابت همین عدم صدور مجوز دو بازیکن بازی قبلش از تیم استقلال شکایت کرده بود، دوستان ببینید که آن شکایت به کجا رسید.

الهویی اظهار داشت: فردا بازی خیلی مهمی داریم من فکر می‌کنم با وجود اتفاقاتی که در این سال برای باشگاه گل‌گهر افتاد ما توانستیم یک کار خیلی بزرگی انجام دهیم این واژه ما شامل کادر فنی، کادر مدیریت، بازیکنان و هواداران و هر آن کسی که قلبش برای تیم گل‌گهر تپیده است، ما در کنار هم از یک بحران بزرگی که می‌توانست هر کشتی را به قعر دریا ببرد نجات پیدا کردیم و الان در رتبه چهارم ایستادیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم در بازی‌های آینده که بتوانیم جایگاه خودمان را حفظ کنیم تا انتهای فصل بگوییم تیم گل‌گهر با جود همه ظلم‌ها و بی‌عدالتی که شد در نگاه مردمی که واقعیت را می‌دانند یک تیم موفق و شاید قهرمان لیگ است.

مربی تیم گل‌گهر عنوان کرد: قهرمان فقط استقلال نیست در رده‌بندی قهرمان است ولی تیمی که می‌تواند در سال سوم چنین بحران‌هایی را پشت سر بگذارد وبه این جایگاه برسد شایسته تقدیر است. تمام تلاش و تمرکز و انرژی خود را فردا می‌گذاریم برای اینکه بتوانیم با یک برد از زمین بیرون بیاییم رتبه چهارمی را حفظ کنیم و در دو بازی بعدی هم برای این رتبه بجنگیم و انشاءالله خداوند کمک کند در انتهای فصل آنجایی که حقامان است بایستیم.

وی خاطرنشان کرد: دو تا محروم داریم؛ پورعلی و شایان مصلح، مصدوم به آن معنا نداریم ولی کادر پزشکی در آخرین تایم به دلیل تمرین و ریکاوری چهار روزه اعلام می‌کنند کدام بازیکنان در شرایط صد درصد آمادگی هستند. میلاد ذکی‌پور هم به دلیل اتفاقاتی که برایش افتاد دو سه هفته در ترکیب حضور ندارد و در تهران به تمرینات اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز