خبرگزاری کار ایران

فینال لیگ اروپا

فرانکفورت به دنبال شکست طلسم 62 ساله / رنجرز اولین اسکاتلندی قهرمان قاره سبز می‌‎شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۴۳۶

تیم‌های آینتراخت فرانکفورت و گلاسکو رنجرز در مسابقه فینال لیگ اروپا از ساعت 23:30 در ورزشگاه رومن سانچز پیسخوان به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، آینتراخت فرانکفورت بدون شک تیم قابل تحسین قاره اروپاست. نه رئال بتیس، نه وستهام یونایتد و حتی بارسلونا نتوانسته اند برتری شاگردان اولیور گلاسنر را در تورنمنت 2021-22 به پایان برسانند.

فرانکفورت پس از پایان دادن به امیدهای قهرمانی بلوگرانا، سفر خود به پایتخت انگلیس را با موفقیت 2-1 در بازی رفت نیمه نهایی مقابل وستهم قبل از انجام یک تلاش مشهور در پارک دویچه بانک، ارزشمند کرد. آنها در مسابقه برگشت هم سه بر یک به پیروزی دست پیدا کردند تا به طلسم ناکامی 62 ساله در صعود به فینال اروپا پایان بدهند.

فرانکفورت پیش از این در لیگ اروپا پیش از حذف توسط چلسی در فصل 2018-2019 تنها به نیمه نهایی رسیده بود، اما در طول روزهایی که جام یوفا برگزار می‌شد، فرانکفورت همتای آلمانی خود، بوروسیا مونشن گلادباخ را در فینال 1980 مسابقات در دو بازی شکست داد تا تنها قهرمانی اروپایی خود را اینگونه به دست بیاورد.

 

 

رویای قهرمانی متوالی در لیگ برتر اسکاتلند برای تیم ون برونکهورست محقق نشد، اما تیم هارتز در فینال جام حذفی اسکاتلند نیز در آخر هفته آینده منتظر آنهاست و پس از مسابقه فینال امشب باید در آن شرکت کنند.

فرانکفورت به دنبال شکست طلسم 62 ساله / رنجرز اولین اسکاتلندی قهرمان قاره سبز می‌‎شود؟

در واقع، رنجرز با برتری 3-1 مقابل تیم رابی نیلسون در آخر هفته وارد دومین فینال خود می شود و این پیروزی نشان دهنده چهارمین پیروزی آنها در تمام رقابت هاست. فان برونکهورست همچنین شاهد بوده که تیمش در تمام این دیدارها حداقل دو گل به ثمر رسانده است - اما تنها یک کلین شیت در 9 دیدار اخیر ممکن است کمی موجب نگرانی او باشد - و برخلاف فرانکفورت، رنجرز قبلاً به 5 شکست در فصل 2022-2021 در لیگ اروپا محکوم شده است.

با این حال، این پنج باخت نتوانسته رنجرز را متوقف کند و چشم انداز تبدیل شدن به اولین تیم اسکاتلندی برنده لیگ اروپا یکی از مواردی است که تیم تاریخ ساز ون برونکهورست قصد ندارد از آن چشم پوشی کند.

رنجرز ممکن است تاکنون 10 بازی از 14 بازی اروپایی خود را در خاک اسپانیا شکست خورده باشد، اما لایپزیگ و بوروسیا دورتموند هر دو توسط 55 مرتبه قهرمان اسکاتلند در این فصل لیگ اروپا حذف شده اند و فرانکفورت بهتر است از مسابقات آنها نکاتی را یادداشت کند تا مانند همسایگان خود در بوندسلیگا در مناسبت های بزرگ دچار سرنوشت مشابهی نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز