خبرگزاری کار ایران

چالش 3 باشگاه با تیم ملی امید؛ بازیکن نمی‌دهیم!

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۲۰۹

3 باشگاه لیگ برتری تا این لحظه شرایط خاصی برای اعزام بازیکنانشان به اردوی تیم ملی امید اعلام کرده ‌اند.

به گزارش ایلنا، روز گذشته ( سه شنبه 27 اردیبهشت 1401) لیست نهایی تیم ملی زیر 23 سال ایران جهت حضور در اردوی عراق و شرکت در رقابتهای قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در ازبکستان اعلام شد. مهدوی کیا 24 بازیکن را به اردوی تیم امید فراخوانده است.

این در حالی است که پیش از این بعضی تیم‌ها به وضعیت مصدومیت بازیکنان خود در اردوی تیم ملی امید انتقاد داشتند. در همین رابطه شنیده ها حاکی از آن است که سه تیم استقلال، پیکان و ذوب آهن بازیکن در اختیار تیم ملی امید قرار نمی دهند.

استقلال 3 نماینده در لیست دعوت شدگان مهدوی کیا دارد که 2 نفر آن گلر تیم ملی هستند. علیرضا رضایی به عنوان سنگربان اصلی تیم امید محسوب می شود که ظاهراً طبق شنیده ها کادرفنی استقلال قصد ندارد این بازیکن را در اختیار تیم ملی امید قرار دهد. در صورت قطعی شدن این موضوع به یک چالش بزرگ بین باشگاه استقلال و تیم ملی امید تبدیل خواهد شد. نکته جالب اینجاست که سینا سعیدی فر قرار نیست در اردوی بغداد حاضر شود و مستقیماً به تاشکند سفر خواهد کرد.

پیکان هم فعلاً در این خصوص موافقت خود را اعلام نکرده است. البته پیش از این بابت مصدومیت بازیکنانش در اردوی تیم ملی امید ناراحت بودند. هر چند مهدوی کیا در یکی از مصاحبه هایش در حاشیه اردوی تیم ملی امید اعلام کرد بعضی بازیکنان به علت جوانی و شوق زیاد برای حضور در اردو، مصدومیت خود را مخفی می کنند.

ذوب آهن هم به علت شرایطش در جدول رقابت‌ها فعلاً تمایلی ندارد بازیکنانش را راهی اردوی تیم ملی امید کند.

بازیکنان مذکور باید تا پیش از ظهر  امروز در مرکز تیم‌های ملی خودشان به منظور انجام تست کرونا و پذیرش در هتل خودشان را به کادر فنی و سرپرستی تیم ملی زیر ۲۳ سال معرفی کنند.

اردوی تیم ملی زیر 31 سال از امروز اردیبهشت آغاز می شود و تیم تا 31 اردیبهشت در تهران است و طبق آخرین هماهنگی هایی که فدراسیون فوتبال ایران با فدراسیون فوتبال عراق انجام داده، یکم خرداد، کاروان تیم ملی زیر 23 سال به منظور برگزاری یک اردوی تدارکاتی یک هفته ای به بغداد خواهد رفت و پس از انجام دو بازی دوستانه( فعلا سوم و ششم خرداد زمان دو بازی دوستانه اعلام شده است) با تیم ملی زیر 23 سال عراق، هفتم خرداد بغداد را به مقصد تاشکند ازبکستان ترک خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز