خبرگزاری کار ایران

پاسخ منصوریان به عضو هیات مدیره آلومینیوم: نخود هر آشی نباشید!/در مسائلی که به شما مربوط نیست دخالت نکنید

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۶۵۳

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پاسخ تندی به عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان سرمربی نفتی‌های آبادان در واکنش به صحبت‌های مطرح شده از سوی امین پناهی، عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک اظهار داشت: صحبت من در کنفرانس در مورد هر شخصی باشد به این عزیزی که آمده و مصاحبه کرده مربوط نمی‌شود. نباید زبان کسی بود و خود شیرینی کرد. باز هم می‌گویم صحبتی که مطرح کرده‌ام اصلا به ایشان مربوط نمی‌شود. این بحث بین من و همان فردی است که در موردش صحبت کردم؛ پس این آقا نباید دخالت کند و خودش را وسط ماجرا بیاندازید. باشگاه آلومینیوم مدیر و هوادار دوست‌داشتنی دارد و صاحبش را می‌شناسد و آقایان نباید در هر مبحثی حضور داشته باشند. 

منصوریان در ادامه گفت: سال گذشته اصلا ایشان در هیئت مدیره عضو نبودند و من نمی‌دانم چرا صحبت می‌کنند. ای کاش نخود هر آشی نباشیم. من عقبه خود این آقا را می‌دانم و مجبور می‌شوم در مورد او مسائلی بگویم که برای هواداران آلومینیوم ناخوشایند است. ای کاش یاد بگیرند که هر کس سرش در کار خودش باشد؛ چون زیادی کنجکاو بودن عاقبت خوشایندی ندارد. پیشنهادم به ایشان این است که سرت به کار خودت باشد.

سرمربی نفت آبادان در پایان درگذشت پیشکسوت دو و میدانی ایران را تسلیت گفت و عنوان کرد: متاسفانه آقای محمد حسین غفوری زاده، اسطوره رشته دو و میدانی ایران که سابقه حضور در المپیک 1964 توکیو را دارند فوت کرده‌اند. جا دارد از همین جا به خانواده ایشان مخصوصا علی غفوری زاده که رفیق صمیمی و شریک چندین ساله من است تسلیت بگویم. مرحوم غفوری زاده یکی از ورزشکاران درخشان ایران و استان اصفهان بود که دوستی نزدیکی با بنده و احمدرضا عابدزاده داشت و بابت از دست دادن ایشان بسیار ناراحت هستم و امیدوارم خداوند به خانواده این عزیز صبر بدهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز