خبرگزاری کار ایران

رسول پناه علیه بهانه‌های یحیی؛ منتظر استعفایت هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۶۳۵

مدیرعامل سابق پرسپولیس با انتقاد از شرایط کاری گل محمدی و مقایسته او با برانکو، خواهان استعفای این مربی شد.

به گزارش ایلنا،‌ دوران کاری رسول پناه در باشگاه پرسپولیس با نکته خاصی روبرو بود. او و یحیی گل محمدی، اختلاف زیادی داشتند اما اوج این اختلافات زمانی عیان شد که فایل صوتی مدیرعامل سابق پرسپولیس منتشر شد. 

بعد از افشای فایل صوتی رسول پناه، وی از مدیریت باشگاه کنار رفت اما در هیئت مدیره به عنوان رئیس به کارش ادامه داد و این اتفاقات وقتی بیشتر اوج گرفت که  یحیی گل محمدی در مصاحبه‌ای خواهان خروج این عضو هیئت مدیره باشگاه شد. رسول پناه هم بعد از مدتی برای مناظره با سرمربی پرسپولیس اعلام آمادگی کرد. اما یحیی هیچ گاه نپذیرفت که در چنین مناظره ای حاضر شود. 

حالا پس از تعیین قهرمان فصل بیست و یکم لیگ برتر و تکمیل پازل ناکامی پرسپولیس( شکست در  فینال سوپرجام، حذف از جام حذفی و از دست رفتن لیگ برتر) یحیی گل محمدی مورد انتقاد شدید افراد مختلف حتی هواداران تیمش قرار گرفته است. در همین  رابطه رسول پناه با اشاره به دوران کاری برانکو، معتقد است که قهرمانی فصل قبل پرسپولیس نتیجه دسترنج کاری برانکو است و سرمربی فعلی  این تیم نقش زیادی در کسب پنجمین قهرمانی آن ندارد. 

این در حالی است که در خصوص نحوه جذب بعضی بازیکنان پرسپولیس در فصل نقل و انتقالاتی جاری علامت سوال‌های بزرگی مطرح است. بازیکنانی که حتی یحیی گل محمدی در سخت‌ترین برهه‌های لیگ که با لشگر مصدومان و محرومان مواجه بود، نخواست از آنها استفاده کند.

مدیرعامل سابق سرخ‌پوشان در حالی خواهان استعفای گل‌محمدی شده است که باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای هرگونه استعفا و جریمه را تکذیب کرد. 

با این وجود یحیی گل‌محمدی در فصل جاری دو مرتبه به صورت رسمی در تمرینات حاضر نشد و به نوعی قهر کرد؛ اما برانکو در شرایطی بدتر با وجود بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی و عدم دریافت مطالباتش به کارش ادامه داد. سرمربی کروات با صبوری مثال زدنی و با تیمی که کمتر کسی انتظار داشت تا فینال آسیا رسید و چندین دوره متوالی قهرمان لیگ برتر شد. اما یحیی کار را طوری پیش برد که بخش زیادی از هواداران همانند رسول پناه خواهان خروج او از 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز