خبرگزاری کار ایران

آخرین فعالیت مفیدِ معاون ارتباطات؛ آقای عشقِ واکنش

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۶۳۱

معاون ارتباطات باشگاه استقلال یک اقدام عجیب دیگر هم انجام داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد با غلبه بر فولاد خوزستان و با توجه به شکست پرسپولیس مقابل سپاهان، بنا بر تبصره اولویت داشتن بازی رو در رو و گل زده در خانه حریف به تفاضل گل، قهرمانی خود در لیگ برتر را مسجل کند.

این اتفاق در حالی رقم خورد که از حدود یک ماه پیش از رسیدن مسابقات لیگ به این مرحله بحث قانون گل زده در خانه حریف و لحاظ شدنش در رتبه بندی تیم‌ها داغ بود و اظهار نظرهای ضد و نقیضی در این خصوص شکل گرفت.

با توجه به تساوی بدون گل در دربی رفت و تساوی یک - یک در دربی برگشت و میزبانی سرخپوشان در دیدار دوم، مساله این بود که دیدار رو در رو مساوی لحاظ می‌شود یا برتری استقلال بابت گل زده در خانه حریف شکل گرفته است.

ابتدا سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات مدعی شد گل زده در خانه حریف ملاک نیست و پس از آن خود او در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد از صحبت‌های قبلی‌اش برداشت اشتباه شده و گل زده در خانه حریف ملاک خواهد بود.

یک هفته بعد این حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال بود که اظهار نظر متفاوتی داشت و اعلام کرد تفاضل گل در شرایط تساوی امتیازی سرخابی‌ها تعیین کننده است و این موضوع موجب ایجاد سردرگمی شد تا آنجا که دو روز قبل از مسابقه سازمان لیگ رسماً اعلام کرد گل زده در خانه حریف محاسبه خواهد شد و به واسطه آن استقلال شنبه شب جشن قهرمانی گرفت.

این موضوع البته باعث ایجاد برخی حواشی شد و حال بعد از گذشت دو روز از آن بازی و آن اظهار نظر، محمد نوری‌فر، معاون ارتباطات باشگاه استقلال که به اظهارنظرها و واکنش‌های عجیبش در این فصل شناخته می‌شود از مجری برنامه فوتبال برتر خواسته از هواداران استقلال عذرخواهی کند.

معاونت ارتباطات باشگاه استقلال در طول فصل چند باری با بیانیه‌های این شکلی فضای فوتبال را با التهاب کشانده و ورود به جنگ‌های بیهود حتی صدای پیشکسوتان خود این باشگاه را هم در آورده است.

معاون ارتباطات استقلال که عادت دارد بیانیه‌ها را با اسم خودش در کانال باشگاه منتشر کند با یک اقدام عجیب دیگر در شرایطی که استقلالی‌ها مشغول جشن گرفتن قهرمانی لیگ برتر هستند باشگاه را به سمت حاشیه‌ای جدید کشانده است و به نظر می‌رسد باید در برخی موارد پیرامون این باشگاه تجدید نظر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز