خبرگزاری کار ایران

شکست تیم ملی والیبال ایران در صربستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۴۷۸

یم ملی والیبال زنان ایران در سومین و آخرین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود در صربستان نتیجه را به تیم ملی زیر 21 سال این کشور واگذار کرد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال زنان ایران شب گذشته (یکشنبه 25 اردیبهشت) در سومین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود در اردوی برون مرزی به مصاف تیم ملی زیر 21 سال صربستان رفت و با نتیجه 3 بر صفر مغلوب این تیم شد.

شاگردان الساندرا کمپدلی در این دیدار رقابتی تنگاتنگ با تیم حریف داشتند و در ست اول 23 بر 25، ست دوم 27 بر 29 و ست سوم 25 بر 27 از حریف جا ماندند.

محدثه مشتاقی به دلیل سرماخوردگی در این مسابقه حضور نداشت.

تیم ملی والیبال زنان ایران در دو مسابقه قبلی موفق به شکست ژوک آب (نایب قهرمان لیگ زنان صربستان) و تنت شده بود.

اردوی برون مرزی تیم ملی والیبال زنان ایران که از 19 اردیبهشت با حضور 16 بازیکن در صربستان آغاز شده است، فردا (سه‌شنبه 27 اردیبهشت) به پایان می‌رسد و ملی‌پوشان کشورمان ساعت سه و 40 دقیقه بامداد چهارشنبه 28 اردیبهشت از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران می‌شوند.

شبنم علیخانی، فرزانه زارعی، آیتک سلامت، پوران زارع، زهرا کریمی، هانیه محتشمی‌پور، تهمینه درگزنی، مهسا صابری، مهسا کدخدا، الهه پورصالح، محدثه مشتاقی، هاله متقیان، مائده برهانی، سمانه سیاوشی، فاطمه امینی و مریم حبیبی بازیکنان حاضر در این اردو هستند.

صدیقه اسلامی (سرپرست)، الساندرا کمپدلی (سرمربی)، فاطمه رشیدی (مربی)، نوید مشجری (مشاور فنی)، زینب گیوه (مربی بدنساز) و نرگس عهدنو (تراپیست) اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال زنان در این اردو را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز