خبرگزاری کار ایران

یکسری در آبادان دوست ندارند نتیجه بگیریم

یزدان‌دوست: در اراک فاجعه داوری شکل گرفت/ گل قائد رحمتی در کلاس جهانی بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۳۰۸

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سعی کردم روی قایدی رحمتی خطا کنم، اما نشد. آن گل در کلاس جهانی بود و روی حرکت انفرادی قائدرحمتی شکل گرفت.

رضا یزدان دوست در گفتگو با ایلنا، درباره داوری بازی آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: اگر تصویر گل مشکوک آلومینیوم را مشاهده کنید، فرزین گروسیان دروازه‌بان ما توپ را از روی خط برگرداند. حتی نیم توپ هم عبور نکرد. ضمن اینکه کمک داور سمت ما 2 یا 3 متر عقب بود. اما مشابه همین توپ وقتی صنعت نفت توسط رضا جبیره گلزنی کرد، داور گل را قبول نکرد. 

وی افزود: چطور توپ آنها گل است و وسط زمین می گذارند. اما توپ ما محاسبه نمی‌شود؟ واقعاً ما امسال از نظر داوری ضربه خوردیم. دیروز روز فاجعه داوری فوتبال اتفاق افتاد. در فوتبالی که VAR نداریم این اتفاقات واقعاً اذیت کننده است. 

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان گفت: درباره گل زیبای محمود قائدرحمتی به صنعت نفت آبادان گفت: صحنه خاصی در بازی اتفاق افتاد. زمین بازی خیس بود. یک لحظه توپ به پاهای رحمتی برخورد کرد اما مجدد دوباره راهش را ادامه داد. سعی کردم روی قایدی رحمتی خطا کنم، اما نشد. آن گل در کلاس جهانی بود و روی حرکت انفرادی قائدرحمتی شکل گرفت.

یزدان دوست درباره تقابل با مس رفسنجان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، عنوان کرد: این بازی خیلی سنگین است. قطعاً آنها انگیزه زیادی دارند. اما تیم ما هم انگیزه زیادی دارد و با تدابیر کادرفنی برای کسب نتیجه خوب در زمین حاضر می شویم. 

وی در پاسخ به این سوال که آنها بعد از برد مقابل پرسپولیس موفق به کسب پیروزی در لیگ برتر نشدند، عنوان کرد: مردم آبادان به جز صنعت نفت دلخوشی و تفریح دیگری ندارند. ما باید به هر طریقی در این مسابقه برنده شویم. اما باید واقع گرایانه به مسائل نگاه کنیم. داوری و مسائل مالی روی تیم ما تاثیر زیادی دارد.

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان گفت: من اهل آبادانم و صنعت نفت تیم شهرم است. اما بازیکنانی که از شهر دیگر به اینجا آمدند، با هزار انگیزه به این شهر آمده‌اند. شهری که شرایط آب و هوایی سختی دارد. اما واقعیت اینجاست که عده ای از درون شهر خودمان دوست ندارند صنعت نفت نتیجه بگیرد. نه تنها به ما کمک نمی کنند بلکه مانع هم ایجاد می‌کنند.

یزدان دوست درباره عدم صدور اجازه ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها تصریح کرد: خیلی از تیم‌ها از امتیاز میزبانی و هوادار خود استفاده کردند. اما در شهر آبادان که هواداران با دل و جانشان این تیم را دوست دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز