خبرگزاری کار ایران

تهدید باشگاه پرسپولیس از سوی نایب رئیس هیات مدیره تراکتور

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۲۹۰

علی خطیر ر پیرامون وضعیت دینکو آلین و توافق با پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، باشگاه پرسپولیس با مربی گلرهای رومانیایی تیم تراکتور به توافق رسیده و دینکا آلین در تلاش است تا با فسخ قراردادش در تراکتور، به نیمکت پرسپولیس اضافه شود.

روز گذشته بود که محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در گفتگوی خود از توافق با این مربی خبر داد و گفت که آلین خودش قرارداد را فسخ می‌کند.

حالا علی خطیر نایب رییس هیئت مدیره باشگاه تبریزی در این خصوص گفته است: آقای آلین سال قبل با ما یک قرارداد سه ساله بسته و تا دو سال قبل با ما قرارداد دارد. آقای آلین یک شخص ایرانی نیست و قراردادش تحت قوانین فیفا است.

وی افزود: باید نکته ای را به دوست خوبم آقای محمد محمدی اشاره کنم که مصاحبه کرده و من کمی نگران شدم. نمی‌دانم آقای محمدی روی چه حسابی چنین مصاحبه خطرناکی داشته‌اند. وقتی یک مربی یه بازیکن تحت قرارداد یک باشگاه است و ایشان می‌گوید منتظر هستیم تا فسخ بکند تا قرارداد ببندیم، باید این ریسک را بپذیرد که اگر فسخ آقای آلین یک فسخ غیر موجه باشد باشگاه پرسپولیس مطمئنا به عنوان باشگاهی تلقی می‌شود که آن مربی یا بازیکن را اغفال کرده است. فیفا این مسئله را نمی‌پذیرد و بلافاصله باشگاه را به عنوان اغوا کننده در نظر می‌گیرد مگر اینکه خلافش ثابت شود؛ در این صورت باشگاه پرسپولیس باید اثبات کند که ما ایشان را اغوا نکردیم. باشگاه پرسپولیس اتومات از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم خواهد شد مگر اینکه این باشگاه در پرونده فیفا ثابت کند که ما اغوا نکرده‌ایم و کار سختی هم هست.

او در مورد احتمال جذب آلین توسط پرسپولیس عنوان کرد: اگر دوستان قوانین نقل و انتقالاتی فیفا را بخوانند مطمئنا چنین مصاحبه ای نمی‌کنند؛ این مصاحبه بسیار خطرناک است و من از دوستانم در باشگاه پرسپولیس خواهش می‌کنم که کمی با دقت و حساسیت بیشتری با این قضیه برخورد کنند. من نمی‌دانم مربی گلر ها تا این حد برای این باشگاه اهمیت دارد که خودش را در چنین ریسکی قرار بدهد که دو پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته شود؟ چون در آن صورت فدراسیون فوتبال ایران نیست که با من بمیرم تو بمیری قضیه حل بشود. خواهش من از آقای محمدی که واقعا به او احترام می‌گذارم و انسان شریفی هم هست، این است که با حساسیت بیشتری در این زمینه صحبت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز