خبرگزاری کار ایران

عاشوری: از امتیاز قدی و ضربه ایستگاهی خوب بهره می‌گیریم/ فروزان بهترین بازیکن تیم ما بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۲۸۱

بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: وزش باد و شرایط جوی نیمه اول این بازی کار را سخت کرد. در این شرایط محسن فروزان کار خیلی سختی داشت که واقعا می توان گفت بهترین بازیکن تیم بود.

نوید عاشوری در گفتگو با ایلنا، پیروزی  گل‌گهر سیرجان مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: خداراشکر توانستیم 3 امتیاز مسابقه را کسب کنیم. این بازی واقعاً قشنگ و جاندار بود. واقعاً مس رفسنجان خوب بازی کرد. 

وی افزود: با توجه به شرایط قدی تیم، همواره روی ارسال توپ‌ها خطرناک ظاهر می‌شویم و خوب موقعیت‌سازی می‌کنیم. گل‌های زیادی از این طریق به ثمر رساندیم و امتیازات بزرگی است که گل‌گهر سیرجان دارد.

بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: به نظرم این نوع برخوردها در فوتبال طبیعی است و خیلی مسئله خاصی نیست. در آخر بازی هم به سمت بازیکنان مس رفتیم و به آنها خدا قوت گفتیم.

عاشوری در رابطه با شرایط آب و هوایی این بازی عنوان کرد: وزش باد و شرایط جوی نیمه اول این بازی کار را سخت کرد. در این شرایط محسن فروزان کار خیلی سختی داشت که واقعا می توان گفت بهترین بازیکن تیم بود. با موقعیت‌هایی که از حریف گرفت، توانست عملکرد خوبی داشته باشد. 

وی درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه گفت: قطعاً حضور هواداران تاثیرگذار است. جو بازی زیباتر می‌شود و روی عملکرد تیم‌ها موثر است. 

بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: تیم نفت مسجد سلیمان از زمان حضور رضا مهاجری عملکرد خوبی داشته است. بازی مقابل این تیم‌ها سخت‌تر است چون آنها چیزی برای از دست دادن ندارند. 3 بازی باقی مانده جز سخت‌ترین بازیهای گل گهر است.

عاشوری با اشاره به عملکرد 2 بازیکن با تجربه این تیم عنوان کرد: امین پورعلی ومهران گلزاری جز بزرگان تیم گل گهر هستند. خیلی به تیم کمک می کنند و از نظر روحی روی عملکرد تیم تاثیر مثبت دارند. وقتی مهران گلزاری به رکورد 300 بازی رسید، همه بازیکنان به او تبریک گفتیم.

وی در پایان گفت: باید به مس رفسنجان تبریک بگویم. واقعاً بازی خوبی به نمایش گذاشتند. واقعاً انتظار چنین بازی زیبایی را نداشتم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز