خبرگزاری کار ایران

شمس: به خاطر عدم تمرکز بازی فینال را متوقف می‌کردند/ مصدومیت مانع قهرمانی بسکتبال آقایان ذوب‌آهن شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۵۶۷

سرمربی تیم بسکتبال زنان ذوب‌آهن گفت: شاید بعضی بازیکنان با تجربه وقتی نتیجه به دلخواه‌شان پیش نرود، دچار عدم تمرکز شوند و با وقفه ایجاد کردن به دنبال کسب آن باشند. مصدومیت بازیکنان شیدا کردستان خیلی جدی نیست.

فرحناز شمس در گفتگو با ایلنا، پیرامون تقابل ذوب‌آهن و شیدای کردستان در سری نخست فینال لیگ دسته یک بسکتبال زنان ایران، اظهار داشت: بازی تیم شیدا را دور نیمه نهایی دیده بودیم. با توجه به فاصله زمانی مسابقه نیمه نهایی و فینال روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده بودیم. بر همین اساس هم تاکتیک خودمان را اتخاذ کرده بودیم.

وی افزود: متاسفانه دو بازیکن پوینت گارد ما در طول فصل مصدوم شدند و در برخی مواقع این مساله روی کار تیم تاثیر می‌گذارد اما در نهایت توانستیم با نتیجه 76 بر 41 پیروز شویم.

سرمربی تیم بسکتبال زنان ذوب‌آهن گفت: با این تیم از سطح لیگ نوجوانان شروع کردم و در سطوح جوانان، دسته دو و دسته یک ادامه دادیم. حالا هم حضور در فینال و صعود به لیگ برتر قطعی شده تا ببینیم شرایط در آینده چطور پیش می رود.

شمس در پاسخ به این سوال که کم تجربگی بازیکنان ذوب آهن  در بعضی دقایق مسابقه خودش را نشان می‌داد، تصریح کرد: ابتدا باید بگویم که میانگین سنی ما حدود 23 سال است. حتی بعضی بازیکنان ما در سطح نوجوانان و جوانان هستند. اکثراً سن زیر 25 سال هستند. 

وی افزود: با این حال تا کنون به فینال رسیدیم و عملکرد خیلی خوبی داشتیم ولی از بازیکنانم انتظار بازی منظم‌تری دارم. در بازی دوم باید با تمرکز بیشتری ظاهر شویم تا انشاالله جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

سرمربی ذوب آهن پیرامون استقبال هواداران در بازی سری اول فینال، گفت: اکثر تماشاگران خانواده بازیکنان بودند. به هر حال شرایط کرونا، نیاز به اخذ مجوزهای لازم و برگزاری مسابقه در روز تعطیل می‌تواند دلایل استقبال کم باشد. 

شمس درباره مصدومیت‌های متوالی و توقف چندباره بازی سری اول فینال، عنوان کرد: به هر حال شاید بعضی بازیکنان با تجربه وقتی نتیجه به دلخواه‌شان پیش نرود، دچار عدم تمرکز شوند و با وقفه ایجاد کردن به دنبال کسب آن باشند. با احترامی که به تیم حریف قائلم، خدارا شکر مصدومیت بازیکنان شیدا کردستان خیلی جدی نبوده و تمام آنها در بازی فردا حضور دارند.

وی درباره حمایت ذوب آهن از شاگردانش تصریح کرد: حامی مالی رکن اساسی تیم است. با وجود شرایط اقتصادی کشور و همه تنگناهای مالی، حمایت باشگاه خیلی خوب بود. باید از مجموعه ذوب آهن، مدیرعامل، مدیر و مسئول ورزش بانوان، روابط عمومی و کارکنان مجموعه ورزشی ملت که حتی در روزهای تعطیل امکانات را برای تمرینات ما فراهم کردند کمال قدردانی را داشته باشیم.

سرمربی تیم بسکتبال زنان ذوب آهن با اشاره به نتایج تیم آقایان گفت: تیم آقایان امسال کار خیلی بزرگی انجام داد. با اینکه نسبت به دیگر رقبایشان بودجه کمتری داشتند اما بازی‌های بسیار زیبایی به نمایش گذاشتند و حتی به فینال رسیدند. شاید اگر مصدومیت‌ها گریبانگیر این تیم نمی‌شد، مقام قهرمانی را هم کسب می‌کردند. قطعاً جناب کوهیان سرمربی تیم و بازیکنانشان زحمات زیادی کشیدند و کار بزرگی انجام دادند. 

 وی درباره اینکه آیا همکاری‌اش فصل بعد در لیگ برتر هم با ذوب آهن  ادامه دارد، گفت: فعلاً تمرکزم روی مسابقه فینال فردا است. به هر حال این مسئله دو طرفه است که باید بین ما و باشگاه تصمیم گیری شود. 

سرمربی تیم بسکتبال زنان ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که در صورت ادامه همکاری با تیمش، از تیمهای دیگر لیگ دسته یک بازیکنی را انتخاب می‌کند، عنوان کرد: تیم حال حاضر ما با وجود جوانی، نتیجه خیلی خوبی گرفته و آنقدر شایسته بوده که در فینال حاضر شده است. در مواردی  نیاز به تقویت تیم است که به همین خاطر سعی می‌کنیم از بازیکنان لیگ برتری استفاده کنیم تا تجربه تیم افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز