خبرگزاری کار ایران

عذرخواهی مورینیو از هواداران رم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۴۵۱

مربی جالوروسی از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.

به گزارش ایلنا، در چارچوب هفته سی و سوم رقابت های سری از ایتالیا؛ شب گذشته ناپولی در یک بازی جذاب و پر حاشیه برابر آاس رم به تساوی یک بر یک رسید تا از کورس قهرمانی عقب بماند.

ژوزه مورینیو سرمربی جالوروسی در پایان این بازی در نشست خبری این دیدار گفت:

بعد از گل الشعراوی مشغول خوشحالی شدم چون بعید به نظر می رسید که بتوانیم از این بازی با یک نتیجه مثبت خارج شویم. منظورم این نیست که رم بد بازی کرد چراکه نمایش خوبی داشتیم و هر دقیقه بهتر از دقیقه قبل کار کردیم. دائما روند پیشرفت تیم در طول بازی قابل مشاهده بود. با این حال من احساس می کردم که خارج شدن با یک نتیجه مثبت از اینجا اگر غیرممکن نباشد، دشوار است. بازی در استادیوم مارادونا افتخار بزرگی برای تیم من بود. اسپالتی امسال با مصدومیت های متعدد، کار بزرگی کرد و باعث شد تیمش تا پایان برای قهرمانی بجنگد. سال آینده ما به اینجا برمی گردیم، البته امیدوارم بدون دی بلو و بدون دی پائولو به اینجا برگردیم!

وی افزود: 

متأسفانه ما در طول دوره شکل گیری این تیم به اندازه کافی خوب عمل نکردیم و اکنون نمی توانیم برای اسکودتو رقابت کنیم اما همچنان می خواهیم این حق را داشته باشیم که برای پیروزی در هر مسابقه تلاش کنیم. این حق امروز از ما گرفته شد. از هواداران رم عذرخواهی می کنم که پیروز نشدیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز