خبرگزاری کار ایران

نوری: حضور فرزاد مجیدی به استقلال کمک می‌کرد/فرهاد با دستیار کمتر راحت است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۴۰۹

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌دانم در مسائل فنی آیا فرهاد از فرزاد مشاوره می‌گیرد یا نه؟ اما حضورش می‌توانست در بازی نساجی برای استقلال مثبت باشد.

محمد نوری در گفتگو با ایلنا، در خصوص انتقادات به تعداد کم دستیاران فرهاد مجیدی و بن‌بست‌های تاکتیکی استقلال، اظهار داشت: هر سرمربی در مورد کادر فنی خود تصمیم گیرنده است. اینکه چه نفراتی و چه تعدادی در کادرفنی او جای داشته باشند. شاید فرهاد مجیدی با تعداد دستیاران کمتر راحت‌تر است. منکر این نیستم که شاید تعداد نفرات بیشتر به کادر فنی استقلال کمک کند؛ اما در نهایت تصمیم گیرنده فرهاد مجیدی است. 

وی درباره غیبت فرزاد مجیدی مربی استقلال در بازی نساجی وحساسیت سرمربی استقلال به نظمی تیمی، عنوان کرد: نظم تیمی از هر چیزی بالاتر است. خوشحالم که فرهاد مجیدی حتی با برادرش برخورد قاطعی انجام می‌دهد. نمی‌دانم در مسائل فنی آیا فرهاد از فرزاد مشاوره می‌گیرد یا نه؟ اما حضورش می‌توانست در بازی نساجی برای استقلال مثبت باشد. به هر حال فرزاد مجیدی خودش تجربه بازی در استقلال را داشته و می‌تواند به بازیکنان کمک کند.  

*بعضی دوستان با دشمنان برای توقف استقلال متحد شدند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: علاوه بر دشمنان بعضی دوستان هم علاقه ندارند استقلال نتیجه بگیرد. اشتباه داوری، فدراسیون و بعضی مسائل دیگر باعث شد این بازی از دست استقلال بروند. جام حذفی که از دست رفت. امیدوارم در لیگ برتر تیم فرهاد مجیدی نتیجه بگیرد. از همه هواداران و پیشکسوتان استقلال درخواست می‌کنم از تیم حمایت کنند تا جام قهرمانی را بالای سر ببریم. نمی‌دانم چرا عده‌ای اصرار بر شیطنت و غرض ورزی دارند. با اتحاد می‌توانیم نقشه بدخواهان استقلال را نقش بر آب کنیم.

*نساجی با دفاع اتوبوسی به هدفش رسید

نوری در پاسخ به این سوال که استقلال در هفته بیستم لیگ برتر مقابل نساجی به تساوی رسید و مشابه همین اتفاق در جام حذفی تکرار شد. آیا در صورت تمرکز و تعداد بیشتر دستیاران مجیدی آنها باز هم چنین نتیجه‌ای می‌گرفتند، تصریح کرد: جام حذفی، جام شگفتی‌هاست. این جام شرایط متفاوتی دارد شما به 4 تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی نگاه کنید. از لیگ دو و لیگ یک در این مرحله حضور دارند. اما درباره نساجی باید بگویم بعضی تیم‌ها بازی‌شان به یکدیگر نمی‌خورد. استقلال و نساجی هم از همین جور بازی‌ها است. آنها با دفاع اتوبوسی قصد داشتند به هدفشان برسند و فقط در وقت عادی شکست نخورند که همین طور هم شد.

*انتقاد از کادرفنی استقلال 

وی ادامه داد: البته شاید من هم به بعضی مسائل فنی استقلال در این بازی انتقاد داشته باشم. مثل آرایش ابتدایی، عدم تعویض حسینی برای ضربات پنالتی، بعضی تعویض‌های دیرهنگام اما آن جام هر چه بود تمام شد. نمی‌توانم از حق بگذرم که استقلال تیم خوبی دارد و در لیگ هم صدرنشین است. تنها چند هفته دیگر تیم قهرمان می‌شود. الان زمان انتقاد از فرهاد مجیدی نیست. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز