خبرگزاری کار ایران

صحبت های جنجالی مجیدی پس از بازی با آلومینیوم؛

مجیدی: من فرزند حجازی هستم و نمی‌توانید برای من «باید» تعیین کنید/ حق ندارید عکس کاپیتان تیم من را محو کنید

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۲۰۷

سرمربی استقلال در مورد قهرمانی در لیگ بیست و یکم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا،  اگر چه نشست مطبوعاتی سرمربی استقلال تنها 6 دقیقه طول کشید اما او در یکی از تندترین گفتگوهای مطبوعاتی به مسائلی اشاره کرد که اگر چه قبلا نکاتی از آن را فاش کرده بود، اما این بار بدون پرده پوشی و به صورت مستقیم علیه آنها موضع گرفت.

از قبل هم پیش بینی می شد که مجیدی درباره برنامه فوتبال برتر موضعی تند داشته باشد. اما شاید این حرفها هنوز برای خیلی از هواداران عادی فوتبال غیرمنتظره باشد. صحبت های مجیدی و سوالات خبرنگاران که از نظر فرهاد تعداد زیادی نبودند و بعد از قهرمانی از شمارشان کم شده را بخوانید:

* درخصوص بازی صحبت کنید:

مجیدی: بازی بسیار خوبی بود. در لحظات پایانی و 20 تا 25 دقیقه پایانی تیم ما فوق‌العاده بازی کرد. از بازیکنان تشکر می‌کنم. قهرمانی را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم. امیدوارم که این قهرمانی‌ها تداوم داشته باشد. می‌دانستیم بازی با سپاهان و فولاد انرژی زیادی از تیم ما گرفته بود و به همین دلیل برای استفاده از بازیکنی مانند حردانی دچار تردید بودیم. از او تشکر می کنم که با وجود مصدومیتی که داشت، یک نیمه برایمان بازی کرد. اکثر بازیکنانمان در مرز آسیب دیدگی هستند و باید از آنها مراقبت کنیم و بتوانیم دو بازی آینده را نیز با پیروزی پشت سر بگذاریم.

 

* قهرمانی را به شما تبریک می گویم. خودتان عرض کردید که در 20، 25 دقیقه پایانی خیلی خوب بازی کردید. چرا استقلال از ابتدا اینقدر خوب بازی نمی کند؟

مجیدی: شرایط بازی ایجاب می‌کرد اینگونه بازی کنیم. آلومینیوم با سیستم 6-3-1 بازی می‌کرد و لایه های دفاعی بسیار زیادی داشتند. ما سعی کردیم در نیمه دوم سیستم خود را عوض کنیم. تیم من هفته به هفته بهتر می‌شود و پیشرفت می‌کند. این فاکتوری است که من خیلی روی آن حساسیت دارم و تیم من بازی به بازی بهتر می شود. وقتی تیمی پیشرفت می‌کند قابل تقدیر است یعنی به اهدافی که می خواهیم رسیده ایم. اگر خوش‌شانس بودیم می توانستیم برنده بازی شویم، اما آلومینیوم هم بازیکنان خوب و دونده‌ای داشت و زحمت کشیدند. در کل به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم.

 

*آقای مجیدی شما ... 

مجیدی: از کجا؟

*شبکه سه .

مجیدی: از کدام برنامه؟

فوتبال برتر .

مجیدی: نه من جواب شما را نمی‌دهم .وقتی شما به خودتان اجازه می‌دهید، یعنی وقاحت در چه حد؟ که عکس کاپیتان تیم من را محو می‌کنید روی صفحه تلویزیونتان من هیچ وقت جواب شما را نمی‌دهم. من به شما کاری ندارم.فوتبال برتر با چه رویی این کار را می‌کند؟ وریا کاپیتان تیم من است و اجازه ندارید این کار را بکنید. از شما عذرخواهی می‌کنم. دوست نداشتم حرف بزنم ولی خیلی حرف است که می‌توانم بگویم که چه نهادهایی به ما فشار آوردند در برنامه شما (فوتبال برتر) شرکت کنیم ولی من موافقت نکردم. اگر دوست داشتید بعداً برایتان توضیح می‌دهم. یعنی درکل دوست دارم آخر فصل صحبت کنم و خیلی مسائل را عنوان کنم. اینکه فشار بیاورند و بگویند باید به این برنامه بروید، ما باید نداریم. من فرزند حجازی هستم و کسی نمی تواند به من بگوید باید به این برنامه بیایید. خواستم این را بدانید.

 

 * به یاد دارم که شما صحبت می کردید که به من اعتماد کنید و شخصیت را به استقلال برمیگردانم. حالا که زمان گذشت، شما موفق شدید استقلال را قهرمان کنید. در مورد این موضوع صحبت کنید که شاید خیلی این صحبت های شما را جدی نمی گرفتند. اکنون که قهرمانی استقلال قطعی شده، در کل هدف شما چیست؟

مجیدی: من قبلا هم گفته ام که به خیلی‌ها اهمیت نمی‌دهم. همین الآن شما اینجا (سالن کنفرانس مطبوعاتی) را نگاه کنید. هفته های اول 20 تا 30 خبرنگار (در نشست خبری) بودند، اما حالا 5 نفر هم نمی‌شوند. هدف من خیلی‌ها نبود. قبلا گفته ام و به بازیکنانم هم گفته‌ام که تمام تمرکزم روی هدفم گذاشته ام. بازیکنانم سهم عمده‌ای در این موفقیت دارند. از تک تکشان ممنونم. عامل موفقیت ما این بود که به ‌خیلی‌ها توجه نکردیم. حالا به ناخودی ها کار ندارم و خصوصاً خودی ها را می گویم. اصلاً به اینها زیاد توجه نکردیم و تمرکز را روی کارمان گذاشتیم. از کادرم و دستیارانم آقایان مصطفوی، پین، نوشادی، مرتضایی، غلامپور و فرزاد تشکر می کنم، خیلی زحمت کشید و به من کمک کردند، اما سهم عمده این موفقیت را مدیریت و بازیکنان دارند.

 

 * پس آقای مجیدی سهم خودتان چه می شود؟

مجیدی: حالا من مربی جوانی هستم و اول کار هستم و خیلی کار داریم و باید خیلی تلاش کنم تا مربی بهتری شوم.

* سوال من در مورد تیم استقلال نیست. سه بازیکنتان به تیم ملی امید دعوت شده اند..

مجیدی: نه درباره بازی سوال کنید.

* خواستم بپرسم این تیم فردا برای بازی دوستانه عازم عراق می شود و خودتان سابقه حضور در تیم ملی امید داشته اید و برنامه چیست؟ این بازیکنان در اختیار آقای مهدوی کیا قرار می گیرند؟

مجیدی: پس از هماهنگی که با آقا مهدی (مهدوی کیا) کردیم، بله چون تیم ملی امید احتیاج دارد، من این بازیکنان را در اختیار تیم ملی قرار می دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز