خبرگزاری کار ایران

طارمی برنده نبرد ایرانی‌ها؛ آزمون فرصت خودنمایی پیدا نکرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۸۶۸

نبرد دو بازیکن ایرانی و تیم هایشان در لیگ قهرمانان اروپا با برتری پورتو همراه بود.

به گزارش ایلنا، تیم‌های پورتو و بایرلورکوزن هم در چارچوب دیدارهای گروه B به مصاف هم رفتند که پورتو به برتری 2 بر صفر دست یافت. زایدو در دقیقه 69 و گالنو در دقیقه 87 موفق به گلزنی شدند که مهدی طارمی پاس هر دو گل را داد. طارمی 90 دقیقه در زمین بود و سردار آزمون، این مسابقه را از روی نیمکت لورکوزن تماشا می‌کرد. یاران آزمون با اخراج فریمپونگ در دقیقه 88، این مسابقه را 10 نفره به پایان رساندند.

کالوم هادسون اودوی در دقیقه 16 دروازه میزبان را باز کرد که VAR به دلیل خطا، حکم به رد این گل داد. طارمی در دقیقه 41 این مسابقه موفق به گلزنی شد که پس از بازبینی صحنه توسط VAR، داور این گل را رد کرد و صحنه مشکوک ثانیه‌های قبل از آن را به سود بایرلورکوزن پنالتی گرفت که دیوگو کوستا آن را هدر داد.

نیمه اول دیدار پورتو و لورکوزن از گروه دوم لیگ قهرمانان اروپا در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که تیلور به کمک VAR یک گل از هر دو تیم را مردود اعلام کرد و شیک نیز یک پنالتی را برای میهمان از دست داد. طارمی که گل مردود پورتو در نیمه اول را زده بود، در نیمه دوم دو گل ساخت تا ستاره زمین لقب بگیرد.

در دقیقه 40 نیمه اول و روی یک ضد حمله سریع، شاهد به گل رسیدن پورتو بودیم؛ این گل اما به دلیل خطای هند مدافع پورتو، مردود و یک پنالتی هم برای لورکوزن اعلام شد. در دقیقه 69 بازی یک ضدحمله خطرناک دیگر از پورتو به گلی دیگر انجامید که این بار صحیح بود و با عبور از آزمون VAR به اولین گل بازی تبدیل شد.

مهدی طارمی در سمت راست محوطه جریمه صاحب توپ شد و با سری بالا و دقتی کافی، یک ارسال زیبا روانه محوطه جریمه حریف کرد؛ ارسال نرم مهاجم ایرانی پورتو در تیر دو به سانوسی رسید و این بازیکن نیز بی درنگ با ضربه سر دروازه را باز کرد. جالب اینجاست که این گل هم توسط VAR بررسی و سپس پذیرفته شد.

طارمی برنده نبرد ایرانی‌ها؛ آزمون فرصت خودنمایی پیدا نکرد

این پایان کار طارمی در این دیدار نبود و دقایقی پیش از پایان مسابقه، این بازیکن گل دوم تیمش را هم ساخت تا در پاس گل دبل کند. او این بار با یک پاس در عمق زیبا گالنو را در موقعیت تک به تک قرار داد که این بازیکن نیز با عبور توپ از کنار دستان دروازه بان لورکوزن، دروازه را باز کرد.

 

 

حجم ویدیو: ۳.۳۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۴۳ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز