خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته بیست و هفتم لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۶۶۰

هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال هم به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم منتخب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

 

دروازه بان: محسن فروزان (گل گهر)

تیم منتخب هفته بیست و هفتم لیگ برتر

گلر تیم فوتبال گل گهر این روزها حسابی در ترکیب تیمش خوش می‌درخشد و پس از نمایش درخشانی که هفته گذشته مقابل آلومینیوم داشت و از نفرات کلیدی تیمش در جریان برتری دو بر صفر هفته قبل بود، شب گذشته هم در دیدار با مس رفسنجان ستاره تیمش بود و در دیداری که به گفته قلعه‌نویی تیمش باید 4 گل از حریف رفسنجانی می‌خورد، رشادت فروزان مانع از تغییر نتیجه بازی شد و سیرجانی ها سه امتیاز مهم دیگر در کوران رقابت‌های لیگ برتر کسب کردند. فروزان بارها با واکنش های به موقع خودش مانع فروپاشی دروازه شد.

 

مدافع راست: صالح حردانی (استقلال)

مدافع راست استقلال که در نیم فصل با اصرار فرهاد مجیدی جذب این تیم شد، روز گذشته و در دیدار مقابل تیم سابقش ستاره بی چون و چرای بازی بود که بارها با نفوذهایش خط دفاعی حریف اهوازی را آزار داد و به نوعی هر کاری که می‌توانست در طول 90 دقیقه انجام داد. او هم یک گل زیبا به فولاد زد و هم گل حسین زاده روی نفوذ و پاس خیلی خوب او به ثمر رسید و ستاره تیمش در روز قهرمانی بود و حتی از او می‌توان به عنوان برترین بازیکن هفته هم یاد کرد.

 

مدافع میانی: علی نعمتی (پرسپولیس)

حتی در روزهایی که پرسپولیس خوب نیست و نتیجه نمی‌گیرد هم علی نعمتی می‌تواند نمایش قابل قبولی از خودش ارائه دهد. مدافع میانی پرسپولیس که از خریدهای خوب این فصل یحیی گل محمدی است، این فصل گل‌های مهمی برای تیمش به ثمر رساند که یکی از آنها روز گذشته مقابل سپاهان به ثمر رسید. نعمتی تلاش زیادی داشت تا به کسب نتیجه تیمش کمک کند ولی سپاهان انگیزه بیشتری برای پیروزی داشت و در نهایت تک گل مدافع میانی سرخ ها هم تاثیری در شکست دو بر یک این تیم در سیرجان نداشت. به هر جهت نعمتی روز گذشته جزو معدود خوب های پرسپولیس در دیدار حساس مقابل سپاهان بود و روی دو گل به ثمر رسیده این تیم هم قصور چندانی نداشت.

 

مدافع میانی: محمد نژادمهدی (سپاهان)

تیم منتخب هفته بیست و هفتم لیگ برتر

سپاهان روز گذشته یکی از بهترین نمایش های فصل خودش را ارائه داد و به گفته نویدکیا این پیروزی به واسطه آرامش این تیم و بازی بدون استرسی بود که داشتند و به واسطه برتری استقلال در اهواز توانستند کمی ریسکی بازی کنند. محمد نژاد مهدی مقابل پرسپولیس توانست یکی از دو گل تیمش را روی نفوذی که داشت به ثمر رسانده و علاوه بر عملکرد قابل قبول دفاعی که مقابل حملات بی امان سرخ‌ها داشت با گلزنی در دیدار حساس روز گذشته بازی خوبش را تکمیل کند و یکی از برترین‌های هفته لقب بگیرد.

 

مدافع چپ: مسعود ابراهیم زاده (ذوب آهن)

تیم منتخب هفته بیست و هفتم لیگ برتر

ذوب آهن روز گذشته نمایش قابل قبولی مقابل تراکتور ارائه داد و اگرچه انگیزه تیم تبریزی برای کسب امتیاز از این دیدار بیشتر بود ولی بازی در کنترل گاندوها بود و البته در شرایطی بازی به تساوی انجامید که اشتباه فاحش داور 3 امتیاز را از ذوبی ها گرفت. مسعود ابراهیم زاده در این بازی علاوه بر وظیفه کاپیتانی ذوبی‌ها توانست بازی خوبی ارائه دهد و تک گل تیمش را هم به ثمر رساند که روی یک شوت زیبا وارد دروازه شد ولی کمک داور به اشتباه آن را آفساید تشخیص داد تا زحمات شاگردان تارتار در این بازی از بین برود. به هر جهت ابراهم‌زاده عملکرد خوبی داشت و از نفرات برتر هفته بیست و هفتم لیگ برتر بود.

 

هافبک دفاعی: امین پورعلی (گل گهر)

تیم منتخب هفته بیست و هفتم لیگ برتر

کاپیتان تیم فوتبال گل گهر هم روز خوبی در دیدار با مس رفسنجان داشت. پورعلی علاوه بر وظیفه کاپیتانی، هافبک دفاعی گل گهر هم در دیدار با مس بود و البته نفوذهای زیادی هم داشت و وظیفه داشت علاوه بر کور کردن نقاط حمله تیم حریف، به بار هجومی تیمش هم کمک کند و از قدرت شوتزنی و سرزنی خودش هم بهره گیرد.  پورعلی که امسال یکی از هافبک‌های میانی گلزن لیگ برتر بوده و چهار گل به ثمر رسانده بود، در جدال با مس رفسنجان با یک ضربه سر تماشایی دروازه فایز الرشیدی را باز کرد و در مجموع چهار شوت داشت. پورعلی با ۸۵ درصد پاس صحیح، دو تکل موفق، یک قطع توپ و دو پیروزی در نبردهای هوایی، عملکردی داشت تا بهترین بازیکن زمین باشد و نقش مهمی در برد گل‌گهر ایفا کند.

 

هافبک میانی: محمود قائد رحمتی (آلومینیوم)

تیم منتخب هفته بیست و هفتم لیگ برتر

روز گذشته آلومینیوم بعد از شکست تلخ مقابل گل گهر نیاز به سه امتیاز مقابل حریف آبادانی داشت و این نتیجه با کمک هافبک تکنیکی این تیم به دست آمد. قائد رحمتی یکی از زیباترین و انفرادی ترین گل‌های لیگ را به ثمر رساند و با دو دریبل موفق، دو بازیکن را از پیش رو برداشت و یک شوت مهار نشدنی و زیبا بای پای چپ به زیر طاق دروازه زد تا گل سه امتیاز بازی را زده باشد. قائد رحمتی در شکل دادن بار هجومی تیمش هم در بازی تیمش نقش مهمی داشت تا در کنار انتقال توپ از دفاع به حمله و یک گل زیبای خود، در تیم منتخب جای بگیرد.

 

هافبک میانی: سروش رفیعی (سپاهان)

در شرایطی که پرسپولیسی‌های سپاهان روز گذشته زیر ذره بین بودند توانستند عملکرد قابل قبولی مقابل تیم سابقشان نشان دهند و در این میان سروش رفیعی چهره ویژه تیمش بود که بارها با حرکات تکنیکی و پاس‌های خط شکن خودش کار انتقال توپ از فاز دفاعی به هجومی را به زیبا ترین شکل ممکن انجام داد و در بار هجومی تیمش روی دروازه پرسپولیس نقش مهمی ایفا کرد. اوج کار رفیعی در بازی روز گذشته پاس گل زیبایی بود که به سجاد شهباززاده داد تا گل دوم و برتری بخش سپاهان به پرسپولیس به ثمر برسد. رفیعی چند پاس کلیدی دیگر هم در طول بازی داشت که با بی دقتی و البته لایه های فشرده خط دفاعی پرسپولیس به نتیجه نرسید.

 

هافبک هجومی: امیرحسین حسین‌زاده (استقلال)

تیم منتخب هفته بیست و هفتم لیگ برتر

هافبک هجومی جوان آبی‌ها که چند هفته‌ای بود عملکردش مورد انتقادات زیادی قرار گرفته بود خصوصاً در جریان شکست در جام حذفی مقابل نساجی و فرصت طلایی که از دست داد، روز گذشته پایه گذار برتری مهم تیمش مقابل فولاد بود تا در جشن قهرمانی آبی ها سهیم باشد. حسین زاده چند بار با حرکات تکنیکی خودش خط دفاع اهوازی‌ها را آزار داد و در نگه داشتن بار هجومی تیمش و پرس از جلوی استقلالی‌ها برای جلوگیری از شکل گیری حمله روی دروازه استقلال نقش مهمی داشت و اوج کار او گل زیبایی بود که با نفوذ خوب و جایگیری عالی روی پاس زیبای صالح حردانی به ثمر رسید تا خیال آبی ها بابت سه امتیاز اهواز راحت باشد.

 

مهاجم: ابراهیم صالحی (پیکان)

تیم منتخب هفته بیست و هفتم لیگ برتر

مهاجم تیم فوتبال پیکان در شرایطی که این تیم عملکرد قابل قبولی مقابل حریف مشهدی نداشت روی فرصت طلبی خودش و جایگیری خوبی که داشت از اشتباه فاحش یوسف بهزادی درون دروازه استفاده کرده و تک گل تیمش در این بازی را به ثمر رساند و چیزی نمانده بود این گل سه امتیاز ارزشمند مقابل حریف مشهدی برای شاگردان مجتبی حسینی به همراه داشته باشد. صالحی روز خوبی مقابل شهر خودرو داشت و یک بار دیگر هم فرصت گلزنی داشت که با بدشانسی از دست رفت. 

 

مهاجم: ابوالفضل عکاشه (شهرخودرو)

تیم منتخب هفته بیست و هفتم لیگ برتر

در شرایطی که شهر خودرو خودش را آماده یک شکست دیگر و از دست رفتن اندک شانس بقا در لیگ برتر می‌کرد، سیدعباسی یک تعویض طلایی انجام داد و مهاجم تکنیکی تیمش را به زمین فرستاد و عکاشه در این بازی روی فرصت طلبی و نفوذ خوبی که به دروازه حریف داشت توانست گل تیمش را به ثمر رسانده و مشهدی‌ها را از شکست مقابل پیکان نجات داد تا امیدها همچنان در مشهد برای بقا و نگه داشتن تنها سهمیه استان زنده نگه داشته شود.

 

تیم منتخب هفته بیست و هفتم لیگ برتر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز