خبرگزاری کار ایران

نصرتی: هر تیمی جای ما بود در این شرایط با اختلاف از سپاهان می‌باخت/ برنامه اصلی ما برای تراکتور مربوط به فصل بعد است/ این تیم را به روزهای اوجش بر می‌گردانیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۴۲۸

مربی تیم فوتبال تراکتور در مورد حضور در این تیم و تاثیرات مثبتی که در مدت کوتاه گذاشته شد و مقابل سپاهان آن را دیدیم صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال تراکتور که از ابتدای لیگ بیست و یکم تا امروز اوضاع خوبی نداشته، در دیدار این هفته مقابل سپاهان شرایط متفاوتی داشت و در حالیکه باشگاه با سولدوی کروات قطع همکاری کرده بود و ساغلام به عنوان سرمربی جدید هنوز هدایت این تیم را بر عهده نگرفته بود، محمد نصرتی، مربی این تیم موقتا در بازی مقابل سپاهان مسئولیت فنی تیم را بر عهده داشت و توانست تاثیرات مثبت مشهودی روی تراکتور و بازیکنانش داشته باشد تا جایی که مقابل تیم پرمهره و بالای جدول سپاهان بازی خوب و روانی از این تیم شاهد بودیم و اگر بدشانس نبودند به سه امتیاز بازی دست پیدا می‌کردند. 

محمد نصرتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد پذیرش مسئولیت مربیگری در تراکتور اظهار داشت: من به واسطه مدت زمان حضورم در تراکتور به عنوان بازیکن و خاطرات خوبی که از این تیم و هوادارانش دارم خودم را یک تراکتوری می‌دانم و برای همین وقتی مجموعه نیاز به کمک داشت قبول کردم بیایم و واقعاً هم دست به ریسک بزرگی زدم چرا که تراکتور اوضاع خوبی ندارد و برای من که ابتدای راه مربیگری هستم شکست در یک پروژه این شکلی ضربه زیادی به آینده مربیگری‌ام می‌زند ولی به خاطر دینی که به تراکتور دارم این چالش سخت را قبول کردم. 

وی افزود: من از ابتدای فصل بازی‌های تراکتور را پیگیری می‌کنم و بازی با پیکان را هم از نزدیک در ورزشگاه حضور داشتم و دیدم و به خوبی با این تیم و مشکلات و ضعف‌هایش آشنا بودم. متاسفانه در زمان آقای سولدو اشتباهاتی وجود داشت که باعث شد تیم نتایج مطلوبی نگیرد و ما سعی داریم با رفع آن شرایط خوبی برای تیم در دیدارهای باقی مانده رقم بزنیم. 

مربی تراکتور در مورد تأثیراتی که در مدت کوتاه حضورش روی تیم گذاشت و این در بازی با سپاهان مشهود بود، گفت: ما فقط دو جلسه تمرین داشتیم و فرصت این را نداشتیم که کار اساسی انجام دهیم. من با بازیکنان یک به یک صحبت کردم و سعی کردم شرایط روحی و روانی آنها را بالا ببرم و با وظایف فنی‌شان آشنا کنم. همانطور که گفتم مشکلاتی زمان سولدو وجود داشت که یک به یک بایت رفع شود. 

نصرتی در مورد اینکه هدایت تراکتور را مقابل سپاهان در اختیار داشت توضیح داد: بله در این بازی همه امور تیم در اختیار من بود و همانطور که گفتم ریسک بزرگی هم بود چون اگر بازی را می‌باختیم همه مشکلات را از چشم من می‌دیدند و کسی نمی‌گفت این فرد دو روز است که به تیم اضافه شده است. ولی برای کمک به تراکتور این ریسک را پذیرفتم. بازی خیلی خوبی هم انجام دادیم. دو گل زدیم و چندین موقعیت خوب دیگر داشتیم و گل‌هایی که خوردیم هم روی بدشانسی بود و در کل تیم برتر میدان بودیم. چنین نمایشی مقابل تیمی مثل سپاهان که پرمهره‌ترین تیم لیگ است واقعاً کار راحتی نبود. 

وی افزود: با این شرایطی که سپاهان داشت هم شک نکنید هر تیم دیگری مقابلشان بود با اختلاف گل شکست می‌خورد چرا که محرم نویدکیا پای اتوبوس به تیم اضافه شد و شرایط روحی خیلی خوبی داشتند و هم قسم شده بودند هر طور شده بازی را ببرند ولی در زمین دیدید که حرفی به آن صورت مقابل ما برای گفتن نداشتند. دو گلی هم که خوردیم روی اشتباهات فردی خودمان بود و در کل شایسته پیروزی در این بازی بودیم که متاسفانه به آن نرسیدیم. 

مربی تراکتور در مورد همکاری با ساغلام توضیح داد: ساغلام سری قبل که هدایت تراکتور را بر عهده داشت بازی‌های خوبی از تیم دیدیم و واقعاً تاکتیکی و هجومی بازی می‌کردند. من تا دیروز ایشان را از نزدیک ندیده بودم ولی متوجه شدم در کنار اینکه مربی خوبی است، انسان بزرگی هم هست و فکر می‌کنم کنار هم اتفاقات خوبی برای تراکتور رقم بزنیم. 

نصرتی در مورد آینده تراکتور گفت: فصل خوبی سپری نشد ولی ما آمدیم کمک کنیم که تیم به روزهای خوبش برگردد. امسال به قدری مشکلات زیاد است که فقط می‌توانیم روی بازی‌های باقی مانده تمرکز کنیم و اینکه تیم در لیگ بماند و کار بیشتری نمی‌شود انجام داد چون این تیم را خودمان نبستیم ولی کار اصلی ما برای فصل آینده است و قول می‌دهم اگر بودیم تیم خوبی ببندیم و تراکتور دوباره تبدیل به یک تیم قدرتمند و مدعی شود. 

وی در مورد بحث انتقال مالکیت باشگاه در پایان فصل توضیح داد: من به عنوان یک مربی با این مسایل کار ندارم و تمرکزم روی مسائل فنی است ولی در هر صورت امیدوارم بهترین اتفاقات برای تراکتور رقم بخورد. 

مربی تراکتور در مورد بازی با پدیده صحبت کرد: بازی سختی داریم و نباید فریب جایگاه پدیده را خورد‌. خصوصاً در هفته‌های اخیر دیدیم چه تیم خوبی هستند و دست کم گرفتن آنها عواقب بدی دارد. ما می‌رویم در این بازی سه امتیاز را بگیریم و اوضاع‌مان در جدول بهتر شود و امیدوارم دست پر برگردیم. 

نصرتی: هر تیمی جای ما بود در این شرایط با اختلاف از سپاهان می‌باخت/ برنامه اصلی ما برای تراکتور مربوط به فصل بعد است/ این تیم را به روزهای اوجش بر می‌گردانیم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز