خبرگزاری کار ایران

اختلاف نظر در هیات دولت؛ بازی ایران امارات با تماشاگر برگزار می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۴۵۸

با وجود تاکید رئیس جمهور مبنی بر عدم حضور تماشاگران در بازی ایران - امارات، وزارت ورزش در حال رایزنی برای حضور تماشاگران در این بازی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شیوع دوباره ویروس کرونا و تغییر رنگ برخی از شهرهای بزرگ کشور از جمله تهران به نارنجی، وضعیت را در آستانه خطرناک قرار داده است و از همین رو برخی از فعالیت‌های اجتماعی دوباره به حالت تعطیل و نیمه تعطیل درآمده است.

در این میان یکی از مباحثی که مطرح بود بحث حضور تماشاگران در دیدار تیم ملی ایران مقابل امارات بود که پیش از ظهر امروز، سید ابراهیمی رئیسی، رئیس جمهور در صحبت‌هایش اعلام کرد این دیدار بدون حضور تماشاگران انجام خواهد شد به نظر می‌رسید با این صحبت‌ها پرونده این موضوع بسته شده است ولی حالا از وزارت ورزش خبر می‌رسد که مسئولان در حال رایزنی برای گرفتن مجوز ورود تماشاگران هستند.

وزارت ورزش اعلام کرد در حال پیگیری این موضوع است و در صورتی که موافقت شود در بازی با امارات هم تماشاگران قادر به دیدن بازی تیم ملی از نزدیک خواهند بود.

باید دید این اختلاف نظر میان دولتمردان در نهایت به کجا ختم می‌شود و دیدار ایران مقابل امارات در چه شرایطی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز