خبرگزاری کار ایران

تلاش وزارت ورزش برای برگزاری بازی ایران و امارات با حضور تماشاگران

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۴۵۶

​معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی گفت: وزارت ورزش و جوانان همه سعی و تلاش خود را انجام می‌دهد که بازی مقابل امارات با حضور تماشاگران انجام شود و با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی شاهد حضور هواداران در استادیوم باشیم.

به گزارش ایلنا، سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در واکنش به خبری مبنی براینکه بازی تیم ملی ایران و امارات بدون تماشاگر برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در حال رایزنی هستیم تا در صورتی که امکان برگزاری بازی با حداقل تماشاگران وجود داشته باشد، این بازی نیز با تماشاگران برگزار شود.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان همه سعی و تلاش خود را انجام می‌دهد که این بازی با حضور تماشاگران انجام شود و با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی شاهد حضور هواداران در استادیوم و بالطبع یک برد شیرین دیگر از سوی تیم ملی ایران باشیم.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان ساخت: همانطور که برای بازی تیم ملی مقابل عراق وزارت ورزش و جوانان شرایط ورود هواداران و بالطبع بانوان به ورزشگاه را فراهم کرد در بازی مقابل امارات نیز از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و درصورتی که ستاد ملی مقابله با کرونا این اجازه را دهد میزبان تماشاگران خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز