خبرگزاری کار ایران

آینده مبهم پوگبا؛ بارسلونا دور موراتا را خط کشید!

آخرین شایعات، اخبار و گمانه‌زنی‌های مهم فوتبال اروپا

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۴۳۷

نقل و انتقالات فوتبال اروپا در ماه ژانویه به روزهای پایانی نزدیک شده است.

به گزارش ایلنا، آخرین شایعات، اخبار و گمانه‌زنی‌های مهم پیرامون نقل و انتقالات فوتبال اروپا را مشاهده می‌کنید:

پوگبا می خواهد در یونایتد بماند

طبق گزارش The Sun، اگر رالف رنگنیک به عنوان مربی همچنان در یونایتد باشد، پل پوگبا مایل است پس از تابستان در منچستریونایتد بماند. در حال حاضر، بازیکن فرانسوی هنوز قرارداد خود را که در ماه ژوئن به پایان می رسد تمدید نکرده و منتظر است تا مشخص شود چه کسی سرمربی جدید فصل آینده خواهد بود.

بارسلونا موراتا را کنار گذاشت

طبق گزارش RAC1 و همانطور که مارکا در چند ساعت اخیر توانست تایید کند، بارسلونا احتمال خرید آلوارو موراتا را رد کرده است. اتلتیکو مادرید نمی خواهد رقیب مستقیم خود را تقویت کند و به غیر از آداما ترائوره، هیچ بازیکن دیگری نمی تواند در حال حاضر به بارسلونا ملحق شود.

لمپارد، گزینه مورد علاقه اورتون

پس از برگزاری دور آخر مذاکرات، به نظر می رسد اورتون به احتمال زیاد فرانک لمپارد را به عنوان سرمربی جدید خود، جلوتر از ویتور پریرا، گزینه پیشتاز قبلی، استخدام کند. مالک باشگاه یعنی فرهاد مشیری برای صحبت با گزینه‌ها به لندن پرواز کرد و به نظر می رسد که اسطوره چلسی این شغل را به دست خواهد آورد.

اقدام وستهم برای رافینیا

به گزارش اسکای اسپورت، وستهم به دنبال جذب رافینیا، ستاره لیدزیونایتد است. این بازیکن 25 ساله از زمان پیوستن به لیدز در سال 2020 فوق‌العاده بوده و با انتقال به باشگاهی بزرگ‌تر مرتبط شده است. رافینیا همچنین در حال مذاکره با لیدز بر سر قرارداد جدید است.

لیون با انتقال قرضی لوسلو موافقت کرد

اکیپ گزارش می دهد که لیون برای انتقال قرضی جووانی لوسلو، هافبک تاتنهام به توافق رسیده است. این بازیکن 25 ساله آرژانتینی پس از ناکامی در حضور در ترکیب اصلی با این حرکت موافقت می‌کند. لیون قرار است نیمی از دستمزد لوسلو را بپردازد و این توافق شامل گزینه خرید نخواهد بود.

مدافع پورتو قرارداد 5 ساله  لیورپول را پذیرفت

لیورپول و پورتو در حال آماده سازی مدارک برای تکمیل قرارداد لوئیز دیاز در اسرع وقت هستند. باشگاه‌‌ها در حال گفتگو در مورد جزئیات نهایی هستند؛ در حالی که دیاز با شرایط شخصی و قرارداد 5 ساله برای پیوستن فوری به لیورپول موافقت کرده است.

یوونتوس آرون رمزی را آزاد می‌کند؟

یوونتوس سعی خواهد کرد تا قبل از دوشنبه راه حلی برای آرون رمزی بیابد - برنلی می خواهد فورا او را به خدمت بگیرد اما در حال حاضر هیچ چراغ سبزی از سمت بازیکن وجود ندارد. در همین حال، مذاکرات برای آرتور ملو به صورت قرضی به آرسنال به نتیجه نرسیده است.

تلاش یوونتوس برای انتقال زکریا

GOAL می‌تواند تأیید کند که یوونتوس به سرعت برای جذب دنیس زکریا از بروسیا مونشن گلادباخ حرکت کرده است. شرایط شخصی قبلاً توافق شده و تنها چیزی که باقی مانده این است که باشگاه آلمانی به پیشنهاد 6 تا 7 میلیون یورویی چراغ سبز نشان دهد.

انتقال گوسنس به اینتر شامل بند جالبی است

به گزارش رسانه‌های آلمانی، فلوریان پلتبورگ، خبرنگار اسکای آلمان، بند غیرمتعارفی را فاش کرد که در انتقال قرضی رابین گوسنس از آتالانتا به اینترمیلان وجود دارد. گفته می شود که این قرارداد در واقع برای 18 ماه است و نه 6 ماه، اما تعهد به خرید 25 میلیون یورویی به علاوه متغیرها تنها زمانی آغاز می شود که بازیکن جدید اینتر اولین گل رقابتی خود را در فصل 2022/23 به ثمر برساند. زمانی که این انتقال دائمی شود، قرارداد گوسنس با اینتر تا سال 2026 ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز