خبرگزاری کار ایران

پایان سکوت عزیزی خادم درباره اتهام جادوگری در فدراسیون فوتبال

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۹۱۴

رئیس فدراسیون فوتبال ایران درمورد شائبات ارتباط با جادوگران صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال ایران در گفتگو با برنامه ورزش و مردم به شائبات درخصوص ارتباط با جادوگران پاسخ داد.

عزیزی خادم در این خصوص گفت: در این مدتی که بر ما گذشت از این حیث که شرایط وحدت‌زا در کشور ایجاد شده خوشحال هستیم اما به هر شکل برای فدراسیون فوتبال کسانی بودند که دنبال چه کندن و مسموم کردن فضا بودند، یک مقداری رضایتمندی را از مردم بگیرند که به خاطر وضعیت تیم ملی ایران سکوت کردیم.

او ادامه داد: رضایت از آن وضعیت نداشتیم و شرایطی بود که مورد رضایت نبود اما به خاطر تیم ملی ایران سکوت کردیم. من دو سه نکته را باید عرض کنم. توکل در این فدراسیون وجود دارد اما فدراسیون را به جادوگری متهم کردند، جادوگری شرک است! اینکه کسی با کسب ارتباطی دارد، این ارتباط شخصی آدم‌ها کسی مگر ورود می‌کند؟ بعد ما مسلمان هستیم، شیعه هستیم و توکل به خداوند عالم و توسل به ائمه اطهار و دعای خیری که گفتیم، دعای خیر مردم عزیزمان که افتخار می‌کنیم دعای خیر آبرومندان مومنان واقعی، مگر منافاتی با این موضوع دارد؟ رسانه‌هایی که از پول همین مردم دارند استفاده می‌کنند و فوتبال را به مبحث جادوگری متهم کردند مایه تأسف بود.

عزیزی خادم گفت: ما سکوت کردیم، حرفی هم نزدیم، اصلا کلمه جادوگری شرکت است، چرا با این‌ها برخورد نشد؟ خیلی خیلی سرشان را بالا گرفته بودند که روی چهره فوتبال خط می‌کشیدند، واقعا اگر سکوت کردیم در آن زمان... من نمی‌دانم این موضوع از کجا آمده، باید از خودشان سوال کرد. به این دلیل که خیلی‌ها به دنبال مناصب و کارها در فدراسیون فوتبال هستند، فدراسیون مسیر خودش را طی می‌کند و این فدراسیون متعلق به مردم است و اینجا جایی است که مردم از آن انتظار دارند و یک سرمایه اجتماعی عظیمی است. بعضی در همین رسانه‌ها و شبکه‌ها مطالبی را مطرح می‌کردند و حتی جای پاسخ به همکاران ما نمی‌داند و مسائل اقتصادی و مالی را مطرح می‌کردند ولی سکوت کردیم. بدون دلیل! بعد آگاهانه برخی دنبال این بودند که جلوی آرزوی این ملت را بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز