خبرگزاری کار ایران

نصاری: هیچ کس سراغی از تیم ما نمی گیرد/ با این شرایط هیچ بازیکنی حاضر نمی‌شود به آبادان بیاید

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۷۵۰

بازیکن صنعت نفت آبادان گفت: رفتار مسئولان در قبال تیم ما اینطور نشان می‌دهد که ظاهراً صنعت نفت برای کسی مهم نیست.

حکیم نصاری بازیکن صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با ایلنا درباره شرایط تیمش بعد از گذشت نیم فصل اظهار کرد: مشکلات ما را همه می‌دانند ولی اینکه چنین وضعیتی تا چه زمانی ادامه دارد و چه کسی قرار است به ما کمک کنند را نمی‌دانم. یک سری قول‌هایی به ما داده‌اند که باعث شد در شرایط بلاتکلیفی تا هفته شانزدهم پیش برویم. بازیکنان ما تا هفته سیزدهم و چهاردهم هیچ اعتراضی نداشتند ولی هیچ مسئولی سراغی از ما نمی‌گیرد. در جلسه‌ای که با هیئت مدیره برگزار کردیم هم دوباره قول‌هایی گرفتیم ولی هیچ مسئولی بعد از آن تماسی با بچه‌های ما برقرار نکرد که حتی قولی به ما بدهد تا در بازی جام حذفی شرکت کنند. الان هم مدت‌هاست هیچ کس سراغی از تیم ما نمی گیرد، گویا این تیم مهم نیست!

او ادامه داد: قبل از بازی با ذوب آهن هم یک سری قول ها به ما دادند که واریزی داریم ولی متأسفانه هیچ اتفاقی رخ نداد. از ما خواهش کردند و در نتیجه تصمیم گرفتیم این بازی را هم به میدان برویم. فکر می کنم تا اینجا هم که پیش آمده ایم بازیکنان معرفت و مردانگی به خرج داده اند. بازی سخت و مهمی را بردیم و در جدول رده بندی هم به رتبه خوبی رسیدیم. نمی‌دانیم چکار کنیم که یک مسئولی در این شهر به تیم کمک کند. ما اعتصاب کردیم، هیچ مسئولی با بازیکنان تماس نگرفت.

او با اشاره به جدایی نیمی از بازیکنان و سرمربی‌‌شان علیرضا منصوریان گفت: زمانی‌که شما نمی‌توانید دستمزد بازیکنان فعلی را پرداخت کنید، چطور می خواهید بازیکن جذب کنید؟ با این شرایط، چه بازیکنی قبول می کند به صنعت نفت بیاید؟ اگر شما بازیکن بودید قبول می کردید با این شرایط به صنعت نفت بیایید؟ زمانی که می گویم بچه ها مردانه بازی می کنند برای این است. امیدوارم کسی بیاید و به تیم کمک کند. اگر یک مسئول شهری با بچه ها صحبت می کرد و قول درست و حسابی به بچه ها می داد، در بازی جام حذفی هم بازی می کردیم. ببینید اوضاع تیم به کجا رسیده بود که بازیکنان این تصمیم را گرفتند تا در بازی جام حذفی به میدان نروند.

نصاری در پایان صحبت‌هایش افزود: امیدوارم مسئولین شهر آبادان کاری انجام دهند و اگر به فکر ما نیستند، به فکر شهر باشند. تنها دلخوشی مردم آبادان همین تیم است و امیدوارم به مردم این شهر کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز