خبرگزاری کار ایران

مهدی طارمی وارد تهران شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۵۴۷

مهاجم تیم ملی ایران بامداد امروز موفق شد وارد ایران شود.

به گزارش ایلنا، مهدی طارمی که برای حضور در اردوی تیم ملی و جدال با عراق از پرتغال راهی ترکیه شده بود، به هیچ عنوان تصور نمی‌کرد شرایط جوی به شکلی پیش برود که او با معطلی بیش از ۴٨ ساعت در این کشور مواجه شود.

 

ستاره تیم ملی که اردوی قبلی را از دست داده بود، با بالاترین انگیزه خود را مهیای حضور در جمع دیگر شاگردان دراگان اسکوچیچ می‌کرد و قصد داشت از مسیر ترکیه راهی تهران شود که شرایط جوی این کشور و شدت بارش برف او را از برنامه‌هایش دور کرد. این شرایط جوی باعث شد تا هواپیمای حامل طارمی نه در استانبول که در شهر دیگری فرود بیاید و عملا مسیر زمینی نیز برای حضور در فرودگاه استانبول و اراده دوباره برای سفر به تهران با مصائب زیادی همراه باشد. کار به جایی رسید که حتی مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی اعلام کرد که شاید مجبور شوند طارمی را با هواپیمای شخصی راهی تهران کنند.

 

اکنون اما در فاصله ساعاتی مانده به دیدار دو تیم ایران و عراق، مهدی طارمی توانسته ساعت ۴ صبح امروز وارد تهران شود و خود را به اردوی تیم ملی معرفی کند.

<

 

باید دید با توجه به شرایطی که برای حضور در تهران دنبال کرده و خستگی ناشی از مسیر، آیا قادر به همراهی تیم ملی در این جدال خواهد بود یا خیر. تیم ملی ایران در صورت برتری خانگی مقابل عراق راهی جام جهانی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز