خبرگزاری کار ایران

جهانبخش: عراق همیشه تیم قابل احترامی بوده است/ تیم ملی در شرایط خوبی به سر نمی برد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۴۱۲

کاپیتان تیم ملی ایران معتقد است این تیم بازی سختی برابر عراق دارد.

به گزارش ایلنا، علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری بازی این تیم با عراق اظهار داشت:‌  در این مسیر جام جهانی شرایط خیلی مثبت بوده و قطعا می خواهیم که این مسیر را رو به جلو پیش برویم. عراق همیشه قابل احترام بوده و می دانیم که بازی فوق العاده سختی خواهد بود. تیم آنها تغییراتی داشته و با تمام قوا می آیند.

وی افزود: به دلیل کرونا چند بازیکن را در اختیار نداریم. طارمی هنوز اضافه نشده و وضعیت ایده آل نیست ولی بازیکنان داخل اردو کیفیت و امادگی لازم را دارند که با تمام قدرت مسیر را پیش ببریم. بازی فردا خیلی اهمیت دارد و بازی سختی خواهد بود و بازی های پیش رو هم همینطور خواهد بود. به امید خدا شرایط مناسبی داشته باشیم که این صعود را هموارتر کنیم و هر چه زودتر به مقصد خوبی برسد و از طرفی دل مردم را شاد کنیم و رو به جلو برای شادی مردم قدم برداریم.

کاپیتان تیم ملی افزود: قطعا ما همیشه بازی های خیلی حساسی برابر عراق داشتیم. بازیکنان فوق العاده با کیفیتی دارند، نسبت به تعداد بازیکنانی که در اروپا داریم آنها ندارند اما همیشه بازی سختی برابر آنها داشتیم. از کیفیت آنها و تکنیک فردی خیلی آشنایی داریم و فردا هم قطعا بازی سختی داریم چون نسل جدید آنها نسل خوبی هستند و خود بشار هم از فوتبال و بچه ها ما خیلی آشنایی دارد. ما آماده هستیم و نشان دادیم که برای بازی فوق العاده خوب آماده هستیم که از بازی خانگی استفاده کنیم و مسیر صعود را هموار کنیم.

جهانبخش با اشاره به رویارویی با عراق که هفت سال قبل در مسیر جام جهانی انجام شده بود توضیح داد: آن زمان خیلی جوانتر بودیم و حق ما بود که برنده شویم و به مرحله بعدی برویم. متاسفانه اتفاق نیفتاد و 7 سال بعد با شرایط متفاوت مقابل عراق بازی می کنیم. این بازی هم قطعا حساس است و ما یک نسل جدیدی هستیم و با یک تفکر متفاوت و کیفیت فوق العاده خوب آن مسیر را پیش می بریم. شرایط نسبت به چند سال پیش فرق دارد اما ذهنیت و خواسته بچه ها خیلی بزرگتر شده و این نسل از فوتبال ما قطعا خیلی کیفیت بالایی دارد و قطعا می خواهیم که به آرزوهایمان برسیم و بزرگترین قدم های ما بازی فرداست که به جام جهانی قطر صعود کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز