خبرگزاری کار ایران

اسکوچیچ: مسائل اخلاقی برایم در اولویت است ولی در مورد کنعانی‌زادگان چیزی اثبات نشده است/ زنیت نمی‌تواند مانع حضور آزمون در تیم ملی شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۴۰۴

سرمربی تیم ملی در مورد تقابل با عراق صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران در نشست خبری پیش از بازی با عراق اظهار داشت: بازی برای ما ارزش بالایی دارد چون صعود ما به جام جهانی را قطعی می کند. مشکل زیادی داریم. برای عراق هم احترام زیادی قائل هستم و بازیکنان باید صد در صد توان شان را بگذارند تا این بازی را بتوانیم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی افزود: همانطور که می دانید بازی فردا اهمیت زیادی دارد چون صعود ما را مسجل می کند. بازی عراق را در عرب کاپ  دیدم و تیم جوان و پرانرژی هستند. شرایط ایده آل نیست. چهار بازیکن را به دلیل کرونا در اختیار نداریم و طارمی هم به تیم ملحق نشده است. اطمینان دارم اگر با تمام وجود در زمین حاضر شویم می توانیم برنده باشیم.

سرمربی تیم ملی در مورد غیبت چند نفرا از شاگردانش به دلیل ابتلا به کرونا گفت: دغدغه اصلی من بازی فرداست و پس از آن درمورد سایر بازی ها فکر خواهیم کرد و چطور می توانیم پیش ببریم. درباره بازی فردا قطعا تغییراتی در تیم خواهیم داشت، هر بازیکن ویژگی خودش را دارد و برای همین ممکن است برای بازی فردا ترکیب همیشگی را نداشته باشیم اما هر کسی بازی کند با تمام وجود بازی خواهد کرد.

وی در مورد اینکه چرا کنعانی زادگان به خاطر بی انضباطی با کنعانی زادگان برخوردی مشابه با طارمی نداشت گفت: اول باید بگویم که اصول اخلاقی برای تیم و من اهمیت زیادی دارد. اگر یک چیزی باشد که در زندگی اولویت باشد برای من مسائل اخلاقی است ما باید خیلی مراقب باشیم چون نماینده یک کشور هستیم. این رفتار کنعانی زادگان دور از شان بوده اما مدرک موثقی به دست ما نرسیده و کمیته اخلاق در این مورد تصمیم گیری خواهد کرد. نمی خواهم به دلیل فضای مجازی کسی را قضاوت کنم و قصاص پیش از گناه داشته باشم اما این موضوع نشان داد که باید مسئولیت پذیر باشیم و بقیه باید مراقب باشند که چنین اتقاقاتی برای آنها نیفتد.

سرمربی تیم ملی در مورد وضعیت حاج صفی و آزمون توضیح داد: باشگاه زنیت نمی تواند چنین کاری انجام دهد چون بازی در فیفا دی برگزار می شود. در مورد بازیکنان که تست شان منفی شده باید به قوانین رجوع کنیم و چیزی مسلم است این است که بازیکنان منفی شده در اختیار ما نیستند و باید دید که برای مسابقات آینده در اختیار ما هستند یا خیر.

اسکوچیچ در مورد سرمربی تیم ملی عراق گفت: هر مربی با خودش چیزهای جدید به تیم می آورد. در دینامو بازی می کرد و با تیم ریکا با هم رو به رو شدیم. با این اوصاف تیم ما آماده است و می دانیم که برای بازی فردا چه می خواهیم.

وی در مورد تغییرات ترکیب تیم با وجود غیبت یک سری بازیکنان گفت: در مورد تغییر فکر نمیکنم خیلی اتفاق غیر منتظره بیفتد اما یک شب طولانی پیش رو داریم تا برای انتخاب بازیکنان به جمع بندی برسم. مشخص است که کسی مانند سردار و نوراللهی جایگزینی برایشان سخت خواهد بود اما بازیکنانی که فردا در ترکیب خواهیم داشت قطعا کیفیتی خواهند داشت که به پیروزی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی در پایان با اشاره به نرسیدن مهدی طارمی به این توضیح داد: موضوعی که می‌گویید وظیفه فدراسیون بوده و تا حد ممکن سعی کردند که به این بازی برسد چون مهره کلیدی است، من تخصصی در پیش بینی هوا ندارم و برای این کار اینجا نیستم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز