خبرگزاری کار ایران

مدافع سابق تیم‌ملی، تراکتور را محکوم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۳۳۰

کمیته وضعیت بازیکنان چند رای صادره خود را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، آرای صادره به این شرح است:

پیرو شکایت محمد مشایخ از باشگاه نفت مسجد سلیمان به دلیل مطالبه وجه یک میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون ریالی، این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و سی میلیون ریال محکوم شد.

محمدرضا خانزاده از باشگاه تراکتور بابت مطالبه یازده میلیارد ریالی شکایت کرد و این باشگاه به پرداخت هشت میلیارد و هشتصد و هشتاد میلیون ریال محکوم شد.

پیرو شکایت غلامحسین کریم پور از باشگاه ماشین سازی تبریز بابت مطالبه چهارصد و هشتاد میلیون ریالی، این باشگاه به پرداخت مبلغ مورد مطالبه محکوم شد.

همچنین شکایت اصغر اعتباری از باشگاه ماشین سازی تبریز منجر به محکومیت باشگاه به پراخت دو میلیارد ریال معادل کل مبلغ مورد مطالبه بازیکن شد.

مهدی جعفرپور نیز شکایتی بابت مطالبه هفتصد و پنجاه میلیون ریال از ماشین سازی تبریز کرد که طبق رای کمیته وضعیت بازیکنان این باشگاه به پرداخت چهارصد و چهل و دو میلیون ریال محکم شد.

باشگاه ماشین سازی باید مبلغ سیصد میلیون ریال نیز پیرو شکایت اسماعیل بالائی به وی بپردازد.

با شکایت امیرحسین فشنگچی از باشگاه هوادار بابت مطالبه چهار میلیارد و یکصد میلیون ریالی، کمیته وضعیت بازیکنان باتوجه به اعلام طرفین مبنی بر توافق، قرار رد دعوی صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز