خبرگزاری کار ایران

واکنش جالب توجه نادال به دیدار با مشکات الزهرا صفی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۰۴۶

تنیسور مشهور جهان واکنش جالبی در خصوص دیدار با مشکات الزهرا صفی داشت.

به گزارش ایلنا، مسابقات گرند اسلم جوانان استرالیا در این دوره شاهد حضور متفاوت نماینده ایران است. مشکات الزهرا صفی از ایران موفق شد در این مسابقات حضور پیدا کند و با برتری مقابل نماینده استرالیا به پدیده این رقابت‌ها بدل شود و اولین ایرانی باشد که توانسته در مسابقات گرند اسلم به پیروزی می‌رسد.

در دور دوم این مسابقات صفی به مصاف سوفیا کاستولاس از بلژیک رفت. کاستولاس در جایگاه شانزدهم و صفی در جایگاه هفتاد و چهارم رنکینگ فدراسیون جهانی تنیس قرار دارند. صفی مقابل این تنیسور قدرتمند در 2 ست پیاپی و با نتایج 6 بر صفر و 6 بر 2 شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

در حاشیه این مسابقات تنیسور جوان ایرانی با اسطوره و قهرمان تنیس جهان دیدار داشت. کسی که به گفته خود صفی الهام بخش وی در ورزش تنیس بوده است.

واکنش جالب توجه نادال به دیدار با مشکات الزهرا صفی

رافائل نادال نیز بعد از دیدار با مشکات الزهرا صفی در خصوص این تنیسور اظهار داشت:

من درحالی که در راهرو بودم یکی از دوستان وی را به من معرفی کرد و در خصوص او و حضورش در استرالیا به من توضیح داد. من از اینکه او را می‌دیدم خوشحال بودم و تجربه ای لذت بخشی برای من بود. به نظر من داستان شگفت انگیزی دارد. دیدن بازیکنان از نقاط مختلف جهان به خصوص کشورهای که در تاریخ تنیس چندان بازیکنی نداشتند همیشه برای من جذاب و فوق العاده بوده است.

 

نادال در خصوص اینکه او الگوی صفی بوده است بیان کرد:

برای من، این اتفاق خاصی است که بتوانم کسی را تشویق کنم. همچنین به او کمک کند تا در مورد زندگی خود تصمیمات مثبت بگیرد و به این مساله بسیار افتخار می‌کنم. اگر مسابقه من به او کمک کرده است تا بتواند تنیس بازی کند و اکنون در گرنداسلم استرالیا باشد، برایم افتخار بزرگی است و برای آن بسیار خوشحالم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز