خبرگزاری کار ایران

میلاد کمندانی در گفتگو با ایلنا

اگر شانس با ما یار بود آلومینیوم را شکست می‌دادیم/ نا امیدی دردی را از شهرخودرو دوا نمی‌کند/ حضور سیدعباسی به تیم آرامش داده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۹۹۹

هافبک شهرخودرو امیدوار است که در ادامه شرایط این تیم بهبود یابد و این تیم به نخستین پیروزی خود در رقابت های لیگ برتر دست پیدا کند.

میلاد کمندانی بازیکن شهرخودرو در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی این تیم برابر آلومینیوم اراک گفت:  آلومینیوم تیم خوب و قابل احترامی است و  در این فصل نتایج خوب و قابل توجه ای را کسب کرده و ما می‌دانستیم برابر این تیم در اراک کار سختی در پیش رو خواهیم داشت. نمایش خوبی از خود در این بازی ارائه دادیم و باید بگویم تیمی که مستحق پیروزی در این بازی بود ما بودیم.

وی افزود: موقعیت های زیادی را در این بازی از دست دادیم که می‌توانست ما را به پیروزی برساند. واقعا تعجب می کنم چطور آن توپ ها به تیرک می‌خورد و یا از دست می‌رفت. همچنین به نظرم پنالتی که برای آلومینیوم گرفته شد درست نبود و دارو اشتباه کرد. به هر ما تلاش کردیم در این بازی به پیروزی برسیم اما به نظرم تساوی برابر آلومینیوم آن هم در خانه این تیم با این شرایط چندان هم بد نبود و نتیجه خوبی گرفتیم.

بازیکن شهرخودرو در خصوص گلزنی در این بازی گفت: چیزی که مهم است این است که ما بتوانیم به سه امتیاز بازی برسیم که متاسفانه در این بازی علی رغم اینکه مستحق برد بودیم به یک امتیاز رسیدم. اما خدا را شکر میکنم دومین گل من در لیگ امسال باعث شد تا شهرخودرو به یک امتیاز ارزشمند خراج از خانه برسد و امیدوار هستم در ادامه مسابقات لیگ بتوانم به تیم خود کمک کنم تا شرایط بهتری برای ما رقم بخورد.

کمندانی در خصوص شرایط این روزهای شهرخودرو بیان کرد: با حضور کادرفنی جدید و داود سیدعباسی آرامش خوبی در تیم حاکم شده و همین موشوع باعث شده تا بازیکنان در وضعیت بهتری قرار بگیرند و تمرکز بیشتری داشته باشند. شرایط بدی برای ما در این فصل رقم خورد اما رفته رفته در حال بهتر شدن هستیم و بازیکنان در حال پیشرفت هستند امیدوار هستم بتوانیم شرایط را تغییر بدهیم و به نخستین پیروزی خود در این فصل برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شهرخودرو در پایان مسابقات لیگ برتر به دسته پایین تر سقوط خواهد کرد گفت:‌ ما در شرایط خوبی قرار نداریم و حق شهرخودرو نیست که در این جای جدول حضور داشته باشد. به خوبی می دانیم که کار سختی در پیش رو داریم و اینکه اکنون بشینیم و ناامید باشیم چیزی را تغییر نخواهد داد. خدا را شکر در چند بازی اخیر نمایش خوبی داشتیم و اگر شانس با ما یار بود می‌توانستیم نتایج بهتری بگیرم اما همین موضوع می تواند ما را به آینده امیدوار کند تا بتوانیم جایگاه خود را بهبود ببخشیم.

هافبک شهرخودرو در خصوص مشکلاتی این روزها گریبان گیر این تیم شده است گفت: به هر حال هر تیم فراز و فرودی دارد و همه تیم ها مشکلات خاص خود را دارند. ما تمام تمرکز خود را بر روی بازی های پیش رو گذاشته ایم تا بتوانیم شرایط خود را بهتر کنیم. از طرفی مدیران نیز قول مساعدت دادن و اعلام کردند به زودی بخشی از مطالبات ما را پرداخت خواهند کرد و من فکر می‌کنم رفته رفته شرایط برای ما بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز