خبرگزاری کار ایران

هرآنچه باید در مورد بلیت فروشی بازی با عراق و امارات بدانید

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۹۱۳

تیم ملی فوتبال کشورمان در دو بازی میزبان تیم‌های ملی عراق و امارات خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران روز پنج شنبه در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر از ساعت ۱۸ به میزبانی ورزشگاه آزادی، تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم ملی عراق قرار می‌گیرد.

کسب پیروزی در این دیدار به منزله قطعی شدن صعود شاگردان دراگان اسکوچیچ به مسابقات جام جهانی سال آینده است و مقرر شده این مسابقه با حضور تماشاگران برای جشن صعود تیم ملی برگزار شود.

بعد از دیدار دو سال پیش مقابل کامبوج، اکنون تیم ملی فوتبال ایران این فرصت را دارد که در کنار تماشاگران مرد شاهد حضور بانوان در ورزشگاه آزادی باشد.

سهمیه بلیت فروشی و نحوه تهیه بلیت

در جلسات هماهنگی پیش از این بازی با حضور مسئولان ورزش و ورزشگاه آزادی، مقرر شد که جایگاه شش تا چهارده ورزشگاه به بانوان ایرانی تعلق بگیرد که ظرفیت هر جایگاه ۴۰۰ نفر گنجایش دارد.

همچنین آقایان ایرانی که برای این مسابقه بلیت خریداری کنند در جایگاه ۱۸ تا ۳۶ مستقر خواهند شد. برای میهمانان عراقی هم جایگاه مخصوصی تعبیه شده است.

جایگاه سه، چهار و پنج برای میهمانان عراقی خواهد بود. ۷ هزار مرد و ۲ هزار بانوی ایرانی تماشاگر این بازی هستند و هزار مرد و بانوی عراقی هم بلیت خریداری خواهند کرد.

همچنین طبق هماهنگی‌های ناظر AFC قرار شده است که بازیکنان نیمکت نشین ایران و عراق روی سکوهای پشت نیمکت حضور نخواهند داشت و باید در جایگاه ویژه بنیشنند که در نوع خودش جالب و عجیب است.

سامانه بلیت فروشی قرار است از امروز باز شود و در حالیکه این سامانه با ستاد ملی کرونا هماهنگ است در صورتیکه متقاضیان خرید بلیت دو دز واکسن تزریق نکرده باشند، درخواست آنها برای خرید بلیت رد می‌شود.

گفتنی است؛ قیمت هر بلیت برای بازی عراق تا پیش از باز شدن سامانه بلیت فروشی ۵۰ هزار تومان عنوان شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز