خبرگزاری کار ایران

کدام تیم‌ها صعود کرده‌اند؟

هر آنچه باید درباره مرحله حذفی جام ملت‌های آفریقا بدانید

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۴۹۷

هر آنچه باید در مورد مرحله حذفی جام ملت های آفریقا 2021 بدانید را می‌خوانید.

به گزارش ایلنا، جام ملت‌های آفریقا 2021 به سمت مرحله حذفی پیش می‌رود و برخی از نام های بزرگ هنوز در حال رقابت برای کسب عنوان قهرمانی هستند.

همچنین اتفاقات عجیب کم رخ نداده و غنای شناخته شده و الجزایر که دارنده جام قهرمانی بود حذف شده‌اند، در حالی که تعدادی از تیم‌های نسبتا کوچک‌تر هنوز در دور رقابت هستند. اینجا نگاهی به تیم‌های راه یافته، جابجایی‌ها و بازی‌های یک شانزدهم نهایی جام ملت‌های آفریقا 2021 خواهیم داشت.

کدام تیم‌ها به مرحله یک هشتم نهایی راه یافته‌اند؟

تیم‌های اول و دوم هر یک از شش گروه واجد شرایط حضور در مرحله حذفی جام ملت‌های آفریقا هستند. چهار تیم رتبه سوم هم به آنها ملحق می شوند.

کامرون و بورکینافاسو از گروه A و سنگال و گینه از گروه B صعود کردند. مراکش و گابن از گروه C و نیجریه و مصر از گروه D صعود کردند.

ساحل عاج و گینه استوایی به ترتیب اول و دوم گروه E شدند و مالی بالاتر از گامبیا در صدر گروه F قرار گرفت.

بهترین تیم های رتبه سوم

کیپ ورد، مالاوی، تونس و کومور در پایان مرحله گروهی در بهترین مکان‌های سوم قرار گرفتند. در این رقابت سیرالئون و سودان هر دو در نهایت از حضور در دور یک شانزدهم نهایی بازمانده اند.

بورکینافاسو و گابن در مرحله یک هشتم نهایی، در اولین بازی حذفی که تایید شد، با هم دیدار خواهند کرد.

نیجریه به تونس رسید، گینه با تیم دوم گروه F در گامبیا و کامرون با تیم سوم گروه C یعنی کومور رقابت خواهد کرد.

سنگال که از گروه B به عنوان صدرنشین صعود کرد، با تیم سوم گروه A یعنی کیپ ورد بازی خواهد کرد، در حالی که مراکش به عنوان تیم نخست گروه C در مقابل مالاوی قرار گرفته است.

در دو بازی پایانی مرحله یک شانزدهم نهایی، صدرنشین گروه E ساحل عاج با مصر دیدار خواهد کرد و مالی باید با گینه استوایی دیدار کند.

منبع: GOAL

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز