خبرگزاری کار ایران

کنداکتور روز

پرسپولیس به دنبال استقلال/ دیدار سپاهان و مس رفسنجان پخش زنده می‌شود/ سیتی و اینتر به دنبال تثبیت صدرنشینی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۰۳۴

هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر عصر امروز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر خلیج فارس عصر امروز از ساعت 15 با بازی دو تیم مس رفسنجان و سپاهان اصفهان برگزار می‌شود؛ این بازی به صورت زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

همچنین در حساس ترین بازی این هفته نیز از ساعت 18 شاگردان یحیی گل محمدی در پرسپولیس به مصاف فولاد خوزستان خواهند رفت. پرسپولیس هم اکنون با 32 امتیاز در رده دوم قرار دارد و فولاد با 21 امتیاز در رده هفتم قرار دارد. این بازی به صورت زنده از شبکه سه پخش می‌شود.

لیگ جزیره

هفته بیست و سوم لیگ جزیره نیز امروز با 5 دیدار برگزار خواهد شد که از ساعت 16 اورتون برابر استون ویلا قرار خواهد گرفت. از ساعت 18:30 نیز برنتفورد که سامان قدوس را در اختیار دارد برابر ولورهمپتون به میدان خواهد رفت و لیدز یونایتد نیز مقابل نیوکاسل به میدان می‌رود. شیاطین سرخ نیز در همین ساعت برابر وستهام قرار می‌گیرند که این بازی از شبکه ورزش پخش خواهد شد. همچنین از ساعت 21 میز ساوتهمپتون برابر منچسترسیتی به میدان خواهد رفت که این بازی نیز از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

لالیگا

در چارچوب هفته بیست و دوم مسابقات لالیگا اسپانیا از ساعت 16:30 لوانته برابر کادیز قرار خواهد گرفت. 18:45 نیز ویارئال به مصاف مایورکا خواهد رفت و سویا از ساعت 21 برابر سلتاویگو قرار خواهد گرفت. در مهم ترین بازی این هفته نیز از ساعت 23:30 اتلتیکو مادرید برابر والنسیا قرار خواهد گرفت که این بازی از شبکه ورزش پخش خواهد شد. 

بوندسلیگا

در چارچوب هفته بیستم مسابقات بوندسلیگا آلمان دروتموند از ساعت 18 برابر هوفن‌هایم قرار خواهد گرفت. در همین ساعت نیز لورکوزن - آگزبورگ، گلادباخ - یونین برلین، فرایبورگ - اشتوتگارت و فورث برابر ماینتس به میدان خواهد رفت. ازساعت 21 نیز بوخوم به مصاف کلن خواهد رفت.

سری آ

در چارچوب هفته بیست و سوم مسابقات سری آ ایتالیا از ساعت 17:30 اودینزه برابر جنوا قرار خواهد گرفت و از ساعت 20:30 اینترمیلان به مصاف ونیز خواهد رفت. از ساعت 23:15 نیز لاتزیو در خانه مقابل آتالانتا قرار خواهد گرفت. 

لژیونرها

در چارچوب هفته بیست و سوم مسابقات ژوپیلر لیگ بلژیک از ساعت 23:15  در حساس ترین بازی شارلوا که علی قلی زاده را در اختیار دارد برابر خنت به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز