خبرگزاری کار ایران

گفتگو با ستاره شگفتی ساز جام حذفی فوتبال ایران

امیدوارم به استقلال یا پرسپولیس بخوریم/ قرعه ای راحتی برای هیچ تیمی نیستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۹۲۶

بازیکن خلیج فارس از رویاپردازی خود و هم تیمی‌هایش در مسابقات جام حذفی گفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تکلیف هفت تیم از هشت تیم حاضر در مسابقات جام حذفی در فصل جاری در حالی مشخص شد که یک تیم ناخوانده و حاضر در لیگ دو فوتبال ایران با شگفتی سازی موفق شد در بین 8 تیم برتر جام حذفی قرار بگیرد. خلیج فارس ماهشهر که اکنون با کسب 14 امتیاز در گروه دو مسابقات لیگ دو فوتبال ایران قرار دارد با حذف دو تیم لیگ برتری هوادار  تهران و نفت مسجد سلیمان خود را به عنوان شگفتی ساز این مسابقات معرفی کرده است. 

بهمن جهان تیغ که سابقه بازی در فولاد خوزستان و گلزنی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه خود دارد یکی از ستاره های این تیم است. جهان تیغ که یکی از دو گل خلیج فارس را در بازی با نفت مسجد سلیمان به ثمر رساند در گفتگو با ایلنا در مورد این بازی گفت: خداروشکر توانستم در این بازی سخت برای تیم گلزنی کنم تا نقش کوچکی در این  برد تاریخی و صعود به یک چهارم جام حذفی داشته باشم. ما در حالی توانستیم دومین تیم لیگ برتری را حذف کنیم که کمتر کسی فکر می‌کرد اما در همان ابتدا راه از پس تیم هوادار تهران بر بیایم. حالا با حذف دو تیم از لیگ برتر به خوبی نشان دادیم که که می‌توانیم برای هر تیمی دردسر ساز باشیم و خلیج فارس تیم از پیش بازنده نیست و این موضوع حاصل همدلی و اتحاد بین بازیکنان و کادرفنی است. 

وی افزود: بسیار از تیم ها شاید در همین لحظه هم که ما دو تیم لیگ برتری را حذف کردیم امیدوار هستند که برابر ما قرار بگیرند ولی آنها باید بدانند که سخت در اشتباه هستند. ما قرعه راحتی برای هیچ تیمی نیستیم و در این راه مصمم هستیم و به خوبی شایستگی خود را نشان خواهیم داد. 

او در مورد حضور این تیم در بین 8 تیم برتر جام حذفی گفت: تصور اینکه در این مراحل باشیم و در جمع 8 تیم برتر جام حذفی حضور داشته باشیم در ابتدا یکم خوش بینانه و شبیه رویا بود. اما ما رفته به رفته و بازی به بازی پخته تر و مصمم تر و با برنامه کار کردیم. حالا رویای ما به حقیقت بدل شده و ما به این رویاپردازی ادامه خواهیم داد. 

جهان تیغ در مرود احتمال رویارویی با دو تیم استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به وضعیت کنونی سرخابی ها تیم های دیگر از رویاروی با این دو تیم واهمه داشته باشند اما ما خیلی دوست داشتیم و داریم تا در جام حذفی به یکی دو تیم پایتخت بخوریم. امیدوار هستم در قرعه بعدی این اتفاق بیفتد و به یکی از دو تیم پرسپولیس و استقلال برخورد کنیم به نظرم حیف است این تیم شگفتی ساز به یکی از این دو تیم برخورد نکند. 

امیدوارم به استقلال یا پرسپولیس بخوریم/  قرعه ای راحتی برای هیچ تیمی نیستیم

 

وی در پایان اظهار داشت: یک زمانی تمام رویایی من بازی در زمین های خاکی بود اما با تلاش خود و لطف خدا توانستم پیراهن فولاد خوزستان که آرزویی کودکی ام بود را بر تن کنم و حتی موفق شدم با لباس تیم محبوبم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گلزنی کنم که هنوز باور آن برای من سخت اما شیرین است. هر چه هست حالا دست روزگار و ناملایماتش من را به لیگ دو کشانده است و این یک واقعیت است. اما من دست از تلاش برنخواهم داشتو مطمئنم هستم روزهای خوبی در انتظار من خواهد بود و با کمک مجموعه خلیج فارس به اهدافی که برای این تیم و بعد خودم دارم دست پیدا کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز