خبرگزاری کار ایران

کریستوفر کنت: تعطیلات در ایران ماندم تا نوروز ایرانی را تجربه کنم/ از رقابت نمی‌ترسم و تلاش می‌کنم تا به ترکیب سپاهان برگردم/ فاصله با صدر زیاد شده ولی تا لحظه آخر می‌جنگیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۳۸۳

گلر اتریشی سپاهان در مورد حضور در ایران و تجربه نوروز ایرانی صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، کریستوفر کنت، گلر اتریشی سپاهان با وجود آمار خوبی که در نیم فصل نخست از خودش به جا گذاشت، در نیم فصل دوم و با آمدن رشید مظاهری کمتر فرصت بازی پیدا کرده ولی خودش می‌گوید این شرایط را با تمرین و تلاش بیشتر تغییر خواهد داد و قصد دارد به ترکیب اصلی برگردد. با او در مورد روزهای سخت سپاهان در سال گذشته و همچنین مراسم سال نوی ایرانی صحبت کردیم. 

 

* از شرایط این روزهای سپاهان و تمرینات برای ما بگو.

تیم در حال حاضر شرایط خیلی خوبی دارد و تمرینات را منظم و با جدیت دنبال می‌کنیم. خوشبختانه جو خیلی خوبی در تیم و تمرینات حاکم است و همه چشم انتظار و آماده یک شروع رویایی در سال جدید در لیگ برتر و خصوصاً بازی‌های آسیایی هستیم. 

 

* تعطیلات نوروز را در ایران بودی یا به کشورت برگشتی؟

من و خانواده‌ام در این تعطیلات عید نوروز و چند روزی که تمرینات تعطیل بود در ایران ماندیم تا سال نو را در اینجا تجربه کنیم و تجربه جالب و متفاوتی هم بود.

 

* آیا پیش از این در مورد نوروز و مراسم سال نوی ما چیزی می‌دانستی؟ و حالا که تجربه‌اش کردی چطور بود؟

نه من در این خصوص هیچ اطلاعی نداشتم و در موردش چیزی نشنیده بودم و برای همین هم برایم جالب بود آن را تجربه کنم. تجربه خیلی خوب و کاملاً متفاوتی نسبت به سال نوی ما در اروپا بود و در نوع خودش جالب بود. من خیلی از آن خوشم آمد و خوب بود. 

 

* سپاهان در سالی که گذشت روزهای سختی را پشت سر گذاشت و در مقطعی نتایج ضعیف باعث شد سرمربی شما استعفا دهد. ولی بعد از آن به روزهای خوب برگشتید.

بله درست است. روزهای خیلی سختی داشتیم و این شرایط بد برای همه ما بود ولی خب معمولاً سرمربی بیشتر این فشار را روی دوش خودش می‌بیند و محرم نویدکیا هم قصد داشت از بازیکنانش محافظت کند و برای همین کاری کرد تا فشار نتایج ضعیف روی دوش خودش باشد و بازیکنان فشاری متحمل نشوند. او همیشه از ما حمایت می‌کند و تاکید داشت تمرکزمان روی بازی‌مان باشد. وقتی او به تیم برگشت همه ما خوشحال شدیم و تلاش بیشتری به کار گرفتیم و خوب است که به نتایج خوب برگشتیم و امیدوارم این تداوم داشته باشد.

 

* در مورد خودت بگو. یک نیم فصل با آمار قابل قبول در سپاهان داشتی ولی بعد از آن باشگاه گلر جدید جذب کرد و تو نیمکت نشین شدی. آیا ادامه این روند باعث می‌شود در همکاری با سپاهان تجدید نظر کنی؟

من در حال حاضر به این موضوع فکر نمی‌کنم، از رقابت کردن واهمه ندارم و در حال حاضر هم تمام تلاشم را می‌کنم که وضعیت را برای خودم تغییر دهم، من و خانواده‌ام اینجا را دوست داریم و من هم دوست دارم برای سپاهان بازی کنم٫ من اینجا هستم تا به موفقیت دست پیدا کنم و همچنان برای هدفم تلاش می‌کنم، البته برای ادامه همکاری در فصل بعد باشگاه باید تصمیم بگیرد. 

 

* از تجربه کار زیر نظر رحمان احمدی در این چند ماه برای ما بگو

تجربه خوبی است و یک جور‌هایی خوش می‌گذرد و همه چیز به‌خوبی پیش می‌رود.  در تمرینات فوق‌العاده‌ی رحمان، تجربه او دروازه‌بان را به یک مرحله بالا تر می‌برد و من خیلی خوشحالم که تیم‌مان چنین مربی دروازه‌بانی خوبی در اختیار دارد. 

 

* در مورد جدول صحبت کنیم. فاصله با صدر جدول تقریباً دست نیافتنی شده است. نگاهت به هفته‌های باقی مانده چیست؟

باید منطقی نگاه‌کنیم و بگوییم استقلال فاصله زیادی دارد ولی هنوز آنها جام قهرمانی را بالای سر نبردند و این یعنی رقابت همچنان ادامه دارد. کار سخت است ولی ما تا آخرین لحظه که شانس داشته باشیم می‌جنگیم و منتظر می‌مانیم تا ببینیم کن می‌شود. 

 

* و صحبت پایانی؟

سال نو را به مردم ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خوبی برایشان در پیش باشد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز