خبرگزاری کار ایران

ویدیو: گریه های داور بازی میلان و اسپتزیا بعد از اشتباه عجیب و غریب

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۲۶۴

اشتباه داوری بازی میلان و اسپتزیا باعث شکست روسونری شد.

به گزارش ایلنا، در چارچوب هفته بیست و دوم مسابقات سری آ ایتالیا آث میلان در حالی برابر اسپتزیا با نتیجه 2 بر یک شسکت خورد که داور بازی تاثیر مستقیمی در شکست روشونری در این بازی داشت.

در دقیقه 92 بازی در جایی که بازی یک بر یک بود میلانی ها توسط مسیاسبه گل دوم رسیدند اما داور عجله کرد و خطا روی ربیچ را گرفت درحالی که بازی با این گل به سود میلان به اتمام می‌رسید این صحنه را آوانتاژ نگرفت. اما بعد از این حرکت بازیکنان اسپتزیا روی ضد حمله موفق شدند گل برتری برابر میلان را به ثمر برسند و این تیم در خانه شکست بخورد تا نتواند فاصله خود با اینترمیلان را در صدر جدول کاهش دهد و همین موضوع خشم بازیکنان و هواداران میلان را در برداشت.

کوریره دلا سرا  در خبری نوشت بعد از این بازی، داور بازی بخاطر اشتباهش و اعتراضاتی که به او شده بود به حدی شوکه بود کهدر راهروهای ورزشگاه گریه می‌کرد. زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی میلان  بعد از دیدن این صحنه از این داور ۳۹ ساله دلجویی کرد و سایر بازیکن میلان هم با رفتار زلاتان دست از اعتراض برداشتند.

همچنین گاتزتا  نیز در خبری اعلام کرد کمیته داوران فوتبال ایتالیا بابت اشتباه مارکو سرا، داور بازی میلان و اسپتزیا، از میلانی ها عذرخواهی کرده و این داور ممکن است با محرومیت طولانی روبرو شود.

 

حجم ویدیو: ۲.۶۰M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۲۶ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز