خبرگزاری کار ایران

امینی: با خنتوود به سطح بالاترِ لالیگا صعود می‌کنیم/ بازیکنان سپاهان بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۰۰۶

گلر ایرانی خنتوود اسپانیا در مورد وضعیتش در این تیم و همچنین لیگ برتر ایران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی امینی، گلر ایرانی سابق تیم‌های سپاهان، پیکان و ذوب آهن ابتدای فصل جاری در انتقالی به تیم خونتوود در لالیگای 3 پیوست و هفته گذشته نخستین بازی خودش را برای این تیم انجام داد. به همین بهانه گفتگویی با او داشتیم.

امینی در خصوص اولین بازی خودش در ترکیب خونتوود اظهار داشت: بازی خوبی بود و من توانستم برای اولین بار برای تیمم به میدان بروم و خدا را شکر عملکرد خوبی داشتم. توانستم کلین شیت کنم و برترین بازیکن زمین انتخاب شدم و فکر می‌کنم با این شرایط از این به بعد کادرفنی بیشتر به من اعتماد کند. شرایط تیم خدا را شکر خوب است و با اختلاف در صدر جدول لالیگای 3 قرار داریم و فکر می‌کنم بتوانیم به سطح بالاتر صعود کنیم.

وی از تجربه حضورش در اسپانیا گفت: خدا را شکر اینجا شرایط خوبی حاکم است. در اینجا احترام زیادی به من گذاشته می‌شود و بابت رزومه‌ای که دارم و 10 سال فیکس بازی کردن و حضور در رده‌های مختلف ملی اعتبار زیادی برایم قائل هستند و این برخلاف رفتاری است که بعضاً در ایران با من می‌شد. امیدوارم بتوانم در اسپانیا موفق باشم و پیشرفت کنم.

گلر ایرانی خنتوود در مورد شرایط لیگ برتر ایران گفت: من لیگ برتر ایران را دنبال می‌کنم با توجه به علاقه زیادی که به سپاهان دارم پیگیر این تیم هستم. خدا را شکر اوضاع در لیگ برتر با توجه به دو برد اخیر خوب شده و اختلاف امتیازی که با صدر جدول وجود دارد هم در نیم فصل دوم قابل جبران است. در جام حذفی هم متاسفانه تیم حذف شد ولی به هر حال جام حذفی جام شگفتی‌هاست و اتفاقات این چنینی رقم می‌خورد و بازیکنان سپاهان با فراموش کردن این اتفاق تمرکزشان را روی لیگ بگذارند تا انشاءالله موفق شوند.

امینی در ادامه توضیح داد: من برای محرم نویدکیا و تیمش احترام زیادی قائلم. من با محرم تجربه سه قهرمانی در لیگ برتر را دارم و خاطرات خوشی از آن دوره دارم که هرگز فراموش نمی‌کنم و برای همین برایش آرزوی موفقیت دارم.

وی در مورد صعود مستقیم سپاهان به لیگ قهرمانان آسیا با حذف دو نماینده دیگر ایران گفت: این اتفاق ناراحت کننده‌ است که دو نماینده ایران حذف شدند ولی از طرفی برای سپاهان خوشحالم که توانست سهمیه مستقیم بگیرد و امیدوارم در آسیا همان سپاهان مقتدر همیشگی باشد که تیم‌های دیگر از آن می‌ترسند. یادم است یک سال نفت تهران نتوانست به آسیا برود و به جایش ذوب آهن به رقابت‌های آسیایی رفت و حالا این شرایط برای سپاهان رخ داده و امیدوارم منشاء خیر باشد.

گلر سابق سپاهان در رابطه با عملکرد کریستوفر کنت در ترکیب این تیم توضیح داد: این حرفه‌ای نیست که من در مورد هم پستی خودم صحبت کنم و اگر حرفی بزنم سو تفاهم ایجاد می‌شود. فقط این را بگویم که تمام بازیکنانی که پیراهن سپاهان را بر تن دارند باید قدر موقعیت خودشان را بدانند و آگاه باشند که چه مسئولیت سنگینی دارند و نسبت به آن بی تفاوت نباشند تا به امید خدا بهترین نتایج برایشان رقم بخورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز