خبرگزاری کار ایران

اسطوره رئال مادرید درگذشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۵۹۲

اسطوره باشگاه رئال مادرید در سن 88 سالگی درگذشت.

به گزارش ایلنا، پاکو خنتو، اسطوره باشگاه رئال مادرید در سن 88 سالگی درگذشت.

باشگاه رئال مادرید با تایید این خبر در بیانیه‌ای نوشت: رئال مادرید، رئیس و هیئت مدیره آن عمیقاً از مرگ فرانسیسکو خنتو، رئیس افتخاری رئال مادرید و یکی از بزرگترین اسطوره‌های باشگاه ما و فوتبال جهان ابراز تاسف می کنند.

رئال مادرید مایل است به همسرش ماری لوز، پسرانش فرانسیسکو و خولیو، نوه هایش آیتانا و کاندلا و همه بستگان، همکاران و عزیزانش تسلیت و عشق و محبت خود را ابراز کند.

پاکو خنتو تنها بازیکنی در تاریخ فوتبال است که 6 بار قهرمان جام ملت های اروپا شده است. او بین سال های 1953 تا 1971 از پیراهن باشگاه ما دفاع کرد و در 18 فصل حضور در رئال مادرید علاوه بر 6 قهرمانی در جام ملت‌های اروپا، 12 لیگ، 2 جام اسپانیا، 1 جام بین قاره ای، 1 جام جهانی کوچک قهرمان شد. خنتو در رئال مادرید 600 بازی انجام داد و 182 گل به ثمر رساند. او 43 بار با تیم اسپانیا در مسابقات به میدان رفت.

چهره پاکو خنتو صادقانه نشان دهنده تمام ارزش های رئال مادرید است و معیاری برای رئال مادرید و دنیای ورزش بوده و خواهد بود. هواداران مادرید و همه طرفداران فوتبال همیشه از او به عنوان یکی از اسطوره های بزرگ خود یاد می کنند. فرانسیسکو خنتو در سن 88 سالگی درگذشت. رئال مادرید همچنین به تمامی اعضای باشگاه و هواداران رئال مادرید تسلیت می گوید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز