خبرگزاری کار ایران

یوسفی: باعث افتخارم است با آقای بنا کار می‌کنم/ با حمایت دکتر دبیر نگاه ویژه‌ای به کشتی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۵۸۱

قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی گفت: رئیس فدراسیون کشتی تاکنون خیلی برنامه های خوبی را اجرا و پیاده سازی کرده است، امیدوارم بتوانند قدم های مثبت و بزرگتری را برای کشتی ایران بردارند.

علی اکبر یوسفی قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی جهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره میزان آمادگی‌اش بعد از مسابقات بیان کرد: بعد از مسابقات حدود یک ماه استراحت داشتم و دوباره تمریناتم را در بابل زیر نظر مربی‌ام آقا هاشم میرزاده آغاز کردم. در حال حاظر تمریناتم را به صورت منظم انجام می‌دهم و خدا را شکر آمادگی جسمانی و روحی خوبی دارم. باید ببینم برنامه مسابقات و اردوهای تیم ملی به چه صورت است تا طبق آنها پیش بروم. 

او در واکنش به برگزاری مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور اینگونه واکنش نشان داد: فکر می‌کنم حدود 70 الی80 درصد سرمایه های کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرده‌اند که این اتفاق مثبت و بزرگی است. مسابقات خیلی خوب و با کیفیت برگزار می‌شود. من هیچ مشکلی نمی‌بینیم امیدوارم تمام مدعیان در همه‌ی اوزان کشتی بگیرند و شایسته ترین کشتی‌گیران از این چرخه با موفقیت عبور کنند تا برای مسابقات بعدی حاضر شوند و پرچم کشورما را در میادین مختلف بالا ببرند. 

ملی پوش کشتی فرنگی درباره برگزاری مسابقات آینده و اعزام به آسیا گفت: واقعیتش ما در جریان تاریخ دقیق نیستیم و باید بگوم تابع دستورات کادر فنی، مربی و فدراسیون کشتی هستم. مانند یک سرباز تمرین می‌کنم تا به امید خدا با تلاش و تمرین بتوانم در میادین و تورنمنت های مختلف و بین‌المللی حضور پیدا کنم.

یوسفی در ادامه صحبت هایش افزود: همانطور که می‌دانید سال اینده هم مسابقات جهانی و هم آسیایی را در پیش رو داریم و به فاصله‌ی 5الی6 روز برگزار خواهند شد. دو تیم باید به این مسابقات اعزام شود، شاید  به این علت انتخابی ها کمتر شود و کشتی گیران بیشتری مدنظر باشند.

او با اشاره به حمایت‌های فدراسیون کشتی تصریح کر: واقعیت این است که فدراسیون کشتی و در راس حمایت ها دکتر دبیر خیلی حامی کشتی‌گیران بوده‌اند و با پیگیری هایشان باعث شدند نگاه ویژه تری به ورزش اول ایران به لحاظ مدال آوری داشته باشند که جا دارد از ایشان تشکر کنم چراکه با یان حمایت ها و پیگیری ها کشتی فرنیگ رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است. رئیس فدراسیون کشتی تاکنون خیلی برنامه های خوبی را اجرا و پیاده سازی کرده و خیلی برنامه ها در اینده دارد که همه‌ی اینها به نفع کشتی و به حمایت از این رشته پر افتخار بوده است امیدوارم که اذیتشان نکنند و بتواند قدم های مثبت و بزرگتری را برای  کشتی ایران بردارند.

قهرمان کشتی فرنگی درواکنش به اعتراضات و عدم توجه کافی به این رشته نسبت به آمار کسب مدال گفت: زمانی که مسابقات آسیایی می‌شود و یا جهانی و المپیک 80 درصد مردم امیدشان به کسب مدال از سوی کشتی‌گیران فرنگی  و آزاد است! منتظر هستند که کاروان کشتی ایران دلشان را شاد کنند. اگر نگاهی به استقبال و شور و احساسات مردم عزیز و شریف ایران بعد از مسابقات المپیک و جهانی بیندازید مشاهده می‌کنید که استقبال کم نظیر و هواداران بیشماری این رشته به دنبال داشته اما حمایت ها خیلی کمتر از چیزی که باید باشد است. ما نمی‌گوییم به ورزش‌های دیگر توجه نشود، حرفمان این است به کشتی‌گیران هم رسیدگی کنند.

او در پایان صحبت‌هایش با اشاره به کار با محمد بنا افزود: باعث افتخارمان است با آقای بنا کار می‌کنیم، انشالله که بتواند بماند و ما کنارشان شاگردی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز