خبرگزاری کار ایران

"سه مدافع و چهار مهاجم؟" واکنش‌ها به تیم منتخب عجیب فیفا

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۴۶۲

انتخاب یازده بازیکن حاضر در تیم منتخب سال فیفا با حواشی و واکنش‌های متفاوتی رو به رو شده است.

به گزارش ایلنا، رابرت لواندوفسکی تنها دومین بازیکنی است که برای دومین سال پیاپی جایزه بهترین بازیکن مرد فیفا را کسب کرده است. مهاجم بایرن مونیخ با رقابت سختی از سوی لیونل مسی و محمد صلاح روبرو شد اما در نهایت جایزه ارزشمند را به خانه برد.

از زمان آغاز این اهدای جایزه در سال 2016، کریستیانو رونالدو تنها بازیکنی است که در سال های متوالی جایزه را برده است و این کار را در مراسم افتتاحیه و سال 2017 انجام داد. با این حال، اکنون لواندوفسکی به عنوان یکی از بهترین دریافت کننده‌های این افتخار پس از گلزنی درخشان طی یک سال گذشته به او ملحق خواهد شد.

شب گذشته یک شب سرگرم کننده در زوریخ بود زیرا جوایز متعددی از جمله جایزه تماشایی پوشکاش و همچنین بهترین دروازه بان، بهترین مربی و تیم منتخب سال اهدا شد، که تیم منتخب پس از تنها حضور سه مدافع در ترکیب جنجال زیادی به پا کرد!

با دریافت جوایز، تمجیدها و اظهارنظرات در سوئیس، طبیعتاً تعداد زیادی از نکات وجود داشت و برخی از واکنش‌ها را در زیر می‌خوانید:

* آنها مانند گذشته تیم منتخب سال را نمی سازند.

آلابا بر رودیگر و تیاگو سیلوا ترجیح داده شد!؟ آنها واقعاً 4 مهاجم قرار دادند تا بتوانند رونالدو و هالند را اضافه کنند!

* آنها مجبور بودند یک جوری دزدکی مسی را وارد ترکیب کنند!

* صلاح در بین 3 بازیکن برتر چگونه جای دارد و مندی جایزه بهترین دروازه بان را می گیرد اما هر دوی آنها وارد بهترین تیم جهان نمی‌شوند؟ آیا این تصمیم منطقی است؟

* رودیگر و کانسلو مورد سرقت قرار گرفتند!

* واقعاً باعث تعجب است که چگونه می توانی رونالدو را در تیم منتخب سال داشته باشی اما صلاح غایب باشد؟

* تیم منتخب سال در حالت تهاجمی 4-3-3 بازی می کند؟ کاملا شکست خورده است!

* بهترین تیم سال را تصور کنید که محمد صلاح را شامل نمی شود... او فقط در صحنه جهانی احترامی را که سزاوارش است دریافت نمی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز