خبرگزاری کار ایران

رونالدو: برنده شدن جایزه ویژه فیفا یک افتخار و امتیاز بزرگ است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۴۶۰

رونالدو از سوی فیفا برنده جایزه ویژه این نهاد بخاطر شکستن رکورد علی دایی شد.

به گزارش ایلنا، شب گذشته درحالی مراسم برترین های فیفا در سال 2021 میلادی در شهر زوریخ سوئیس برگزار شد که کریستیانو رونالدو جایزه ویژه فیفا را به خاطر شکستن رکورد علی دایی و تبدیل شدن به آقای گل بازی‌های ملی دریافت کرد. رونالدو تنها برنده دیشب بود که در این مراسم حضور داشت و جایزه خود را دریافت کرد. 

رونالدو که اکنون با 115 گل بهترین گلزن تاریخ رقابت های ملی است در سپتامبر سال 2021 با زدن صد و دهمین گل خود موفق شد با عبور از علی دایی به این مهم دست پیدا کند. حالا کریستیانو با انتشار پستی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام نوشت: 

برنده شدن جایزه ویژه بهترین فیفا یک افتخار بزرگ و یک امتیاز بزرگ است. این واقعیت که چنین نهاد مرتبطی من را به عنوان بهترین گلزن تاریخ مسابقات فیفا انتخاب کرد، برای من اوج موفقیت‌های فردی است. اکنون، این به من بستگی دارد که این جایزه را به سوخت و انگیزه اضافی برای کمک به دستیابی به تمام اهداف‌مان در یونایتد تبدیل کنم. هم‌چنین با تیم ملی در پلی‌آف آتی در ماه مارس، تا پرتغال بتواند در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور داشته باشد و همه ما بتوانیم با هم به نوشتن این داستان شگفت انگیز ادامه دهیم. من می‌خواهم از تمام بازیکنان فوق‌العاده‌ای که در دو دهه گذشته در کنار من پرتغال را نمایندگی کردند تشکر کنم و هم‌چنین به همه بازیکنان بین‌المللی که بارها در سراسر جهان با آنها روبرو شدم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز