خبرگزاری کار ایران

کنداکتور روز

بازی گل گهر سیرجان و نساجی مازندران پخش زنده می‌شود/ یوونتوس و لاتزیو به دنبال صعود به دور بعدی کوپا ایتالیا

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۴۲۱

مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران عصر امروز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران 3 بازی امروز برگزار خواهد شد و این در حالی است که دیدار دو تیم استقلال و پیکان به دلیل مثبت شدن تست کرونا چند بازیکن استقلال لغو شد و به زمان دیگری موکول شد.

از ساعت 14 دو تیم گل گهر سیرجان و نساجی مازندران در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف یکدیگر خواهند رفت که این بازی از شبکه ورزش پخش خواهد شد. از ساعت 14:30 نیز شاگردان محمد ربیعی در مس رفسنجان در ورزشگاه امام علی سیرجان برابر پدیده به میدان خواهد رفت که این بازی نیز به صورت زنده از شبکه شما پخش می‌گردد. در همین ساعت نیز نفت مسحد سلیمان در خانه در برابر تیم دسته دومی خلیج فارس ماهشهر قرار خواهد گرفت.

جام ملت های آفریقا

در دور سوم و پایانی مرحله گروهی جام ملت های آفریقا امروز 4 دیدار برگزار خواهد شد که در گروه B  این رقابت ها از ساعت 19:30 به صورت همزمان مالاوی برابر سنگال و زیمباوه به مصاف گینه خواهد رفت. این در حالی است که گینه و سنگال 4 امتیازی هستند و مالاوی با 3 امتیاز و زیمباوه بدون امتیاز قرار دارند.

در گروه C نیز به صورت همزمان از ساعت 22:30 گابون برابر مراکش و غنا به مصاف کومور خواهد رفت در این گروه مراکش با 6 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و گابون با 4 امتیاز غنا با یک امتیاز و کومور بدون امتیاز در رده های بعدی قرار دارند. 

لیگ برتر انگلیس

در چارچوب هفته بیست چهارم لیگ برتر انگلیس از ساعت 23:30 چلسی در ورزشگاه خانگی برایتون به مصاف این تیم خواهد رفت. این بازی به صورت زنده از شبکه سه پخش خواهد شد. 

لالیگا

از ساعت 22:30 نیز در چارچوب هفته بیست و یکم مسابقات لالیگای اسپانیا دو تیم رئال بتیس و دیپورتیو آلاوز برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت. 

کوپا ایتالیا

مرحله یک هشتم نهایی کوپا ایتالیا نیز امشب با سه بازی برگزار خواهد شد که از ساعت 20 لاتزیو در ورزشگاه المپیکو رم برابر اودینزه قرار خواهد گرفت و از ساعت 23:30 یوونتوس در ورزشگاه آلیانز استادیوم برابر سامپدوریا قرار می‌گیرد که این بازی از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

دی اف پوکال آلمان

در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آلمان از ساعت 21 هامبورگ برابر کل قرار خواهد گفت و در همین ساعت مونیخ 1860 برابر کالسروهه به میدان خواهد رفت. از ساعت 23:15 سن پائولی برابر  بورسیا دورتموند به میدان خواهد رفت و بوخوم به مصاف ماینتس خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز