خبرگزاری کار ایران

استعلام مشمولیت سربازی بازیکنان استقلال تایید شد؟ مدیرعامل فولاد خوزستان پاسخ می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۳۷۳

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص آخرین وضعیت شکایت این تیم از بازیکنان استقلال توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پس از بازی فولاد خوزستان و استقلال تهران در چارچوب هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر خلیج فارس که با برتری یک بر صفر شاگردان فرهاد مجیدی همراه بود، باشگاه فولاد خوزستان و مدیران این تیم به صورت رسمی از دو بازیکن استقلال یعنی حسین مرادمند و سیاوش یزدانی به دلیل اینکه این بازیکنان مشمول خدمت سربازی شدند و در ترکیب آبی پوشان حضور دارند به صورت رسمی شکایت کرد و مدارک و مستندات خود را در این خصوص به مراجع ذی ربط ارائه داد.

حالا روز گذشته خبرهای شنیده شد مبنی بر آنکه سازمان نظام وظیفه در خصوص مشمول بودن سیاوش یزدانی و مرادمند استعلام مورد نظر را مورد تایید قرار داده است و به زودی نامه استعلام به کمیته انضباطی ارائه خواهد شد.

از همین رو حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: هنوز خبری در این خصوص به ما نرسیده و ما همچنان منتظر هستیم تا ببینیم در این خصوص چه تصمیمی گرفته خواهد شد. ما همه مستندات و مدارک خود را ارائه دادیم و امیدوار هستیم که بعد از بررسی تمامی ابعاد این ماجرا در خصوص این پرونده رای عادلانه ای صادر شود و حق به حق دار برسد.

وی افزود: هفته هاست که ما مدارک خود را ارائه داده‌ایم اما هنوز بعد از گذشت این همه مدت هیچ خبری نشده است درحالی که در بعضی از پرونده ها تصمیمی گیری با سرعت عمل بیشتری رخ داده است و ما امیدواریم که هر چه زودتر به شکایت ما رسیدگی شود و ما معتقدیم همه در برابر قانون برابرند و باور داریم که به همه تیم‌ها به یک چشم نگاه می‌شود.

مدیرعامل فولاد در خصوص شکست این تیم در مسابقات جام حذفی برابر مس کرمان گفت: باید بابت این شکست از هواداران خوب فولاد ابتدا عذر خواهی کنم. متاسفانه این سخت است که شما به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در این مرحله از دور مسابقات کنار بروید. هر چند شاهد یک بازی زیبا و جذاب از دو تیم بودیم و می توانستیم در این بازی برنده باشیم که متاسفانه شانس با ما یار نبود و امیدوار هستم در آینده این شکست را بتوانیم جبران کنیم.

گرشاسبی در پایان در مورد در خصوص تقویت فولاد در فصل نقل و انتقالات برای حضور در مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تمامی گروه ها و بازی در لیگ قهرمانان آسیا سخت و دشوار است و ما به طور حتم کار سختی در پیش رو داریم. همچنین در لیگ نیز باید به دنبال جبران امتیازات از دست رفته خود باشیم. از همین رو باید به فکر تقویت تیم بود. به همنی خاطر در چند نوبت با جواد نکونام جلسه داشتیم و ایشان لیست خود را به ما ارائه داده است و ما به زودی برای تقویت فولاد اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز